مشکلات داوری در لیگ برتر سر و صدای زیادی بر پا کرده و این موضوع در بازی پرسپولیس – ذوب آهن با اوج خودش رسید تا صحبت از حضور وزیر ورزش در این موضوع شود.

به گزارش ایسکانیوز، وزیر ورزش و جوانان این هفته کاری اش را با بررسی اشتباهات داوری لیگ برتر پانزدهم آغاز می کند.

هفته گذشته وقتی 5 باشگاه لیگ برتری در نامه های جداگانه ای خواهان ورود گودرزی به پرونده اشتباهات داوری شدند، وزیر ورزش و جوانان خیلی تلاش کرد با حرف و اولتیماتوم اهالی فدراسیون فوتبال را به خودشان بیاورد تا نیازی به ورود وزارت نباشد اما این هفته هم داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن اشتباهات فاحشی داشت و حالا با شدت گرفتن اعتراضات، وزیر قصد دارد از حق نظارتی خود بهره ببرد و پرونده اشتباهات داوری در فصل جدید لیگ برتر را بررسی کند.

برابر با شنیده های ما باشگاه هایی که از داوری متضرر شده اند، همصدا با هم خواهان ورود وزارت به این ماجرا هستند و وزیر ورزش هم که به برقراری عدالت و جلوگیری از روابط ناسالم معتقد است، از امروز به صورت جدی پرونده اشتباهات داوری را بررسی می کند.

یکی از نزدیکان وزارت با تایید این خبر گفت مطمئن باشید گودرزی با استفاده از حق نظارتی وزارت ورزش با متخلفین و مجرمین احتمالی به شکل جدی برخورد می کند.

در حالی که خاطیان پرونده اشتباهات داوری باتوجه به سابقه فساد ستیزی وزیر از ورود دکتر گودرزی به این ماجرا می ترسند و تلاش می کنند با استفاده از حربه های مختلف، نظارت وزیر را دخالت در فوتبال جلوه دهند و راه ورود وزارت ورزش را ببندند، اهالی فوتبال به شدت امیدوارند گودرزی به این حق خوری های آشکار پایان بدهد و حتی اگر حق خوری عامدانه هم در کار نباشد با پیگیری های وزیر دقت فدراسیون در چیدمان داوران و دقت داوران در قضاوت بازی های لیگ برتر پانزدهم بیشتر شود.

602/602
کد خبر: 322545

وب گردی

وب گردی