جنابيان فوق‌تخصص سرطان‌شناسي ورئيس بيمارستان بوعلي با حضور در مراسم بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و روز پزشک ،از فعالیت و خدمات آموزشی – درمانی 6 نفراز پزشکان نمونه و متخصص این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.


آرش جنابيان فوق‌تخصص سرطان‌شناسي ورئيس بيمارستان بوعلي با حضور در مراسم بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و روز پزشک، با تقدير از عملكرد قابل تحسين پزشكان متخصص و فوق تخصص عضو هيات علمي واحد پزشکی تهران که با ارائه بهترین خدمات آموزشی – درمانی موجب ارتقاء سطح کیفی و احیاء اعتبارو جایگاه بیمارستان بوعلی بعنوان یکی ازمعتبرترین و بزرگترین بیمارستانهای دانشگاه آزاد اسلامی ودرمیان سایرمراکز درمانی شرق تهران شده اند، برنامه های آتی و در دست اقدام این بیمارستان را تشریح و ازهمدلی و مشارکت مسئولانه شش نفر از پزشکان نمونه و متخصص به نمایندگی از سایر کادر درمانی و تیم پزشکان ، در پیشبرد اهداف و سیاست های اجرائی و درمسیر رشد و توسعه این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.


رئيس بيمارستان بوعلي با اشاره به جایگاه بوعلي سينا، حكيم گرانقدر ايراني و تجليل از مقام پزشك گفت: در فرهنگ ايراني فعاليت حرفه اي طبيب و طبابت از جايگاه ويژه و اهميت والايي برخوردار است و امروزه با توجه به نقش مهم پزشكان در جامعه، بهتر است گراميداشت اين روز از وضعيت تشريفاتي فعلي خارج شود .


وی با تاکید بر این نکته که يك پزشك خوب با ارتقای سطح سلامت جامعه و تشخيص و درمان صحيح بيماران مي‌تواند نقشي اساسي در توسعه كشور داشته باشد تصریح کرد: هرچند هر روز را روز پزشك مي‌دانم، ولی اميدوارم همزمان با روز پزشك مشكلات موجود جامعه در مسیر دفاع از حقوق بیماران که از وظایف ذاتی همه پزشکان است با همدلی ، ایثار و از خود گذشتگی همه همکاران پرتلاش، بردبار و سربلند بیمارستان بوعلی و جامعه پزشکی سراسر کشور هرچه زودتر حل شود.


 IMG_0076

در ادامه علیرضا انتظاری متخصص کودکان و نوزادان و معاون درمان بیمارستان بوعلی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به ارتقاء سطح رضایتمندی بیماران اشاره کرد و گفت : بررسی مستندات ضریب اشغال تخت وافزایش امار مراجعات به بیمارستان بوعلی در جلسات دائمی حوزه معاونت درمان و شورای روسای بیمارستانهای تابعه دانشگاه حقیقاٌ مایه افتخار است .


وی افزود : در حال حاضر وضعیت بستری شدن در بخش های پیشرفته ومجهز ICU بیمارستان بوعلی به گونه ای است که مراجعان و بیماران برای تعیین وقت نیاز به توصیه و سفارش دارند . وی تصریح کرد : مهمترین دلیل اینهمه تفاوت و مراجعه گسترده مردم نیازمند درمان ، مزیت بهره مندی بیمارستان ازمنابع ارزشمند نیروی انسانی در قالب 70 نفر عضو هیات علمی و تیم پزشکان مجرب متخصص و فوق تخصص و توانمندی کادر درمانی دلسوز است .


وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت بیدریغ مسئولان ارشد و هیات رئیسه دانشگاه ، مدیریت هوشمندانه رئیس بیمارستان در ایجاد فضائی آرام و ایجاد جو همکاری بدون استرس بعنوان سایر عوامل تاثیر گذار اشاره کرد .


سپس دکتر غلام حسین حسنی متخصص روانپزشکی و معاون آموزشی بیمارستان بوعلی با تاکید برحفظ حرمت و احترام پزشکان گفت: همانطور که ایران همیشه به نام ابوعلی سینا مفتخر است، بیمارستان بوعلی به داشتن شما پزشکان تلاشگر و نمونه مفتخر است.


وی افزود : ما برای مردم و دانشجویان خود الگو هستیم و از آنجائیکه پزشکان از معدود قشرهای جامعه هستند که رفع مشکلات آنان کمتر مورد توجه قرار می گیرد بایستی در جهت حفظ و ارتقاء و افزایش انگیزه های خدمت آنان صادقانه تلاش کنیم .


شایان ذکر است، درمراسم بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و روز پزشک ، که با حضور هیات رئیسه بیمارستان ، دکتر اباسط میرزائی مدیر بیمارستان ، روسای بخش های مختلف ، مدیران گروه های آموزشی و مسئولان اجرائی بیمارستان بوعلی روز اول شهریور ماه در سالن اجتماعات برگزار شد ، از فعالیت و خدمات آموزشی – درمانی دکتر فرحنازپاشا فوق تخصص نفرولوژی ، دکتر منیژه دزفولی نژاد متخصص بیماریهای عفونی ، دکتر نسرین رحمانی جو فوق تخصص جراحی ریه و توراکس ، دکترعبدالعلي شهراسبي فوق تخصص خون و سرطان بالغين ، دکتر کنی متخصص جراحی عمومی ، دکتر علیرضا انتظاری متخصص کودکان و نوزادان و معاون درمان بیمارستان بوعلی تقدیر و تشکر شد .


گفتنی است در این نشست صمیمانه دکتر بابک نيکومرام فوق تخصص جراحی پلاستيک و دکتر سیمین دخت مشار سینا ، فوق تخصص قلب و عروق به نمایندگی از پزشکان حاضر در جلسه به طرح نقطه نظرات و دیدگاه خود در زمینه ضرورت اعتماد و حمایت مسئولان در رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات برای ارائه خدمات مطلوب تر آموزشی و نیز ترویج و تشویق حرکت های گروهی به جای تشویق های انفرادی و انسجام هرچه بیشتر پزشکان در جهت تجزیه و تحلیل نواقص و موانع اجرائی و لزوم ارائه راهکار به مقامات و دست اندرکاران اجرائی پرداختند .


20101

کد خبر: 326174

وب گردی

وب گردی