در هفته ای که گذشت « دوران عاشقی» با 304 میلیون و 171 هزار تومان و با در اختیار داشتن 100 سالن سینما در صدر فروش جدول فیلم های پر فروش هفته قرار گرفت.

دوران عاشقی
به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در هفته گذشته با فروش 304 میلیون و 171 هزار تومان در مجموع به فروش یک میلیارد و 370 میلیون تومان رسید که توانست در فروش هفتگی بالاتر از «نهنگ عنبر» قرار گیرد اما در فروش کل تا رسیدن به «نهنگ عنبر» فاصله زیادی دارد.
اکران این فیلم از 7 مرداد آغاز شده و پخش آن بر عهده «فیلمیران» است.
«دوران عاشقی» درام عاشقانه‌ای بر بستر مسائل روز اجتماعی است. لیلا حاتمی ، شهاب حسینی ، فرهاد اصلانی ، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی - با حضور: لی‌لی فرهادپور ، سوگل قلاتیان ، نسیم ادبی ، سعید داخ ، عاطفه للهی ، داریوش فائزی ، شهرام جمشیدی ، فرزان نجفی ، حمیدرضا حیات ، حسین کوهستانی، بازیگران این فیلم هستند.
اما «نهنگ عنبر» فیلمی که همچنان پیش می تازد و در فروش کل بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده در فروش گیشه هفته پیش پایین تر از «دوران عاشقی» قرار گرفت. «نهنگ عنبر» با فروش کل 6 میلیارد و 270 میلیون تومان همچنان در صدر فروش فیلم های پرفروش شش ماهه اول سال قرار دارد. این فیلم با اینکه سه ماه از آغاز اکران آن می گذرد اما در جدول فروش هفتگی با فروش 280 میلیون تومان پس از «دوران عاشقی» در رتبه دوم جدول هفتگی فیلم های پرفروش قرار گرفت.
«نهنگ عنبر» از 30اردیبهشت اکرانش آغاز شده و پخش آن بر عهده «فیلمیران» است.
سامان مقدم، کارگردان «نهنگ عنبر» است و داستان آن درباره ارژنگ صنوبر مردي پنجاه ساله ای است که همراهش مي شويم تا تجربه هاي متفاوت و پيچيده اش از عشق و مصائبي که در زندگي دچارش مي‌شود را برايمان بازگو کند.
رضا عطاران، مهناز افشار، ويشكا آسايش، هانيه توسلي، رضا ناجي، نادر سليماني، اميرحسين رستمي، حسين سليماني، امید روحانی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.
«گینس» با بیش از 140 میلیون تومان فروش در رتبه سوم فیلم های پرفروش هفته قرار گرفت تا با فروشی بیش از سه میلیارد تومان در مجموع همچنان پس از «نهنگ عنبر» و «ایران برگر» در رتبه سوم فیلم های پرفروش سینماها از ابتدای سال 94 تا کنون باشد.
اکران این فیلم از سوم تیرماه شروع شده و شرکت «نور تابان» پخش آن را بر عهده دارد.
محسن تنابنده نویسنده و کارگردان «گینس» است. حدود 3 ماه از آغاز اکران «گینس» می گذرد و این فیلم 81 سالن سینما در اختیار دارد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: فردین: گینس سیخی چنده!؟ پول کجاست اینو بگو؟ غنچه: خاک بر سرت که نافتو از پول بریدن. بدبخت همش اعتباره... میدونی کیا اسمشون تو گینسه... علی دایی... رضا زاده... جنیفر لوپز.
رضا عطاران، محسن تنابنده، حسین اسکندری، جمال اجلالی و... بازیگران این فیلم هستند.

503
کد خبر: 327342

وب گردی

وب گردی