عضو ارشد حزب  کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح طلبان برای پیروزی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با بسته سیاسی خرداد 92 حرکت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا ،سید حسین مرعشی چهارشنبه شب در آیین افتتاح دفتر حزب کارگزاران سازندگی شاخه خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: اگر ما با همان راهبردی که در انتخابات خردادماه سال 92 حرکت کردیم؛ راهمان را ادامه دهیم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز پیروز خواهیم شد.

وی اضافه کرد: تکرار موفقیت سال 92 در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اصلاح طلبان نیازمند افراد با گذشت و باخردی است که بتوانند با کناره گیری خودشان مسیر ایجاد شده ناشی از خرداد 92 را تقویت کنند.

مرعشی افزود: اصلاح طلب دوستدار مردم و انقلاب و رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی کسی است که برای منفعت کشور از خودگذشتی به خرج دهد و مسیر پیشرو را تقویت کند.

این عضو ارشد کارگزاران سازندگی اظهارکرد: امروز کشور ما نیازمند سیاستمداران مصلحی است که اهل گذشت و خرد باشند.

مرعشی خاطرنشان کرد: ما اصلاح طلبان در صورتیکه از خود گذشتگی نداشته باشیم و خودخواهی و خودمحوری سال 84 بار دیگر تکرار شود، نتیجه قابل برگشت خواهد بود و ما را به همان پرتگاهی می برد که در دو دولت گذشته بودیم.

وی اضافه کرد: ما باید مسیر انتخابات خرداد سال 92 که منجر به انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری شد را در اسفند سالجاری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تکمیل کنیم.

تشکیل مجلس خردمند ولو با اکثریت اصولگرا

عضو ارشد کارگزاران سازندگی گفت: ما برای مجلس دهم در کشور نیازمند انتخاب نمایندگان خردمند داریم ولو اینکه اینکه اکثریتشان اصولگرا باشند تا بتوانند کشور را از بحران نجات دهند.

مرعشی افزود:برخی نمی توانند شکوه امروز کشور را ببینند و با نابخردی می خواهند کشور ضربه بخورد و این در حالیست که فرصت خوبی برای صنعتی شدن و توسعه و عزت ایران اسلامی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: ما برای آینده کشور به بزرگانی نیاز داریم که بتوانند کشور را چند قدم به جلو ببرند و باید عقلای اصلاح طلب متحد شوند و کار را به آدمهای بزرگ بسپارند تا مسیر برای تکمیل حرکت انتخابات ریاست جمهوری سال 92 باز شود.

توافق هسته ای دولت یازدهم برابر با ملی شدن صنعت نفت

عضو ارشد کارگزاران سازندگی گفت: توافق ما با کشورهای 1+5 کار بزرگی بوده که دولت روحانی در مدت 23 ماه با مذاکرات آن را به نتیجه رسانده و این کار برابر با ملی شدن صنعت نفت در زمان مصدق بود.

مرعشی افزود: دیپلمات های ما در این مذاکرات در برابر کشورهایی قرار گرفتند که هیچ خط قرمزی نداشتند، و این در حالیست که بیش از 100 خط قرمز داشتیم و کار دیپلمات های ما همانند حرکت شبانه در میدان مین بود.

وی با اشاره به موفقیت دولت در کاهش نرخ تورم تصریح کرد: دولت یازدهم همچنین توانست نرخ تورم را از 40 درصد به 15 درصد کاهش دهد و این با محدودیت هایی که کشورمان داشته، کار بسیار بزرگی بود.

10203
کد خبر: 327552

وب گردی

وب گردی