سرمربی تیم فوتبال ستارگان گفت: از چند پیشکسوت استقلال نیز برای حضور در تیم ستارگان فوتبال ایران دعوت کرده بودم که آنها قبول نکردند.
به گزارش ایسکانیوز، علی پروین گفت: حسین یاریار برای برگزاری بازی با ستارگان جهان زحمت زیادی کشیده و از من نیز درخواست کرد که در کنار تیم ستارگان ایران باشم.

وی افزود: خاطرات زیادی از ورزشگاه کارگران دارم و حضور امروزم در این ورزشگاه باعث شد خاطرات قهرمانی‌هایم با پرسپولیس زنده شود.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره اینکه چرا بازیکنان کمی از استقلال در تیم ستارگان ایران حضور دارند، گفت: به جز بازیکنانی که امروز در تمرین بودند، نفرات دیگری همچون شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی نیز گفته بودیم اما آنها نیامدند. گفته شده وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا و فرهاد مجیدی نیز قرار است به تیم ما ملحق شوند که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

پروین درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دیدار با ستارگان جهان گفت: بازی قبلی پیشکسوتان پرسپولیس با تیم میلان تجربه خوبی را در اختیار من گذاشت. بر همین اساس قرار است در مجموع فقط 20 بازیکن برای بازی با ستارگان جهان حضور داشته باشند تا انشاءالله بتوانیم حریف را شکست دهیم.

وی درباره دیر آمدنش به ورزشگاه کارگران عنوان کرد: در ترافیک مانده بودم و هیچ بحثی از قهر کردن و اینگونه مسائل نبود.

سرمربی تیم ستارگان ایران در پاسخ به این سوال که چرا محمد پروین را دعوت نکرده است، گفت: محمد پیشکسوت فوتبال نیست و به همین دلیل نیز دعوت نشده است.

پروین با دعوت از مردم برای حضور در ورزشگاه برای بازی روز جمعه اظهار داشت: امیدوارم ورزشگاه پر از تماشاگر شوند و مردم از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند.

وی در پایان گفت: از چهره‌های دیگری همچون حسن روشن، امیر قلعه‌نویی و محمد مایلی‌کهن نیز خواستم تا در کنار تیم ما باشند که البته قلعه‌نویی عذرخواهی کرد و گفت که در تهران نیست تا به تیم ما اضافه شود. همچنین دوست داشتم علی دایی، نیز در کنار تیم ما باشد که او نیز نیامد.
601/601
کد خبر: 327633

وب گردی

وب گردی