معاون رییس جمهوری گفت: خدمت رسانی به مردم مهمترین افتخار دولت یازدهم است و دادن وعده های بی سرانجام به مردم در شان دولت تدبیر و امید نیست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از  ایرنا، محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح دو هزار و 360 واحد مسکن مهر گلبهار مشهد در جمع اهالی این منطقه ضمن شنیدن مشکلات ساکنین افزود: 330 میلیارد ریال برای حل مشکلات روشنایی، آبرسانی و احداث فضای آموزشی این منطقه اختصاص می یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به اینکه روشنایی معابر یکی از مهمترین مشکلات مسکن مهر گلبهار است گفت: 200 میلیارد ریال برای تامین روشنایی این پروژه تا 25 شهریور به حساب توانیر واریز می شود و تا پایان سال باید پروژه روشنایی معابر این منطقه به پایان برسد.

نوبخت با بیان اینکه ساکنین این منطقه از کمبود فضای آموزشی نیز رنج می برند افزود: 70 میلیارد ریال اعتبار نیز برای احداث شش مدرسه جدید در این منطقه تا پایان ماه جاری اختصاص می یابد و استاندار خراسان رضوی نیز باید پیگیر احداث و بهره برداری این مدارس تا مهر سال آینده باشد.

وی در پاسخ به درخواست ساکنین برای رفع مشکل آبرسانی 20 هزار واحد مسکن مهر این منطقه که انشعاب خریداری کرده ولی به دلیل مشکلات اعتباری انشعاب آنان هنوز وصل نشده است گفت: مبلغ 60 میلیارد ریال نیز برای اجرای پروژه آبرسانی این واحدها به شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی واریز خواهد شد و این شرکت مکلف است تا پایان سال انشعاب این واحدها را وصل کند.

نوبخت در باره احداث بیمارستان در این منطقه نیز گفت: ردیف اعتباری برای این پروژه مشخص شده و پیگیر سرعت بخشیدن به تخصیص این اعتبارات هستیم.

وی در ادامه از روند اجرایی پروژه مترو مشهد – گلبهار بازدید کرد.

10203
کد خبر: 327839

وب گردی

وب گردی