رئیس دانشگاه آزاد رشت با اشاره به تحقق منویات رهبری در راستای تحقق شعار سال 1394 گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری با دولت تدبیر و امید  اعلام آمادگی می کند.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، گفت: یکی از دغدغه های مقام عظم رهبری با توجه به همدلی و هم زبانی دولت و ملت،  دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از سازمانهای مولود انقلاب در طی دوران فعالیت خود ثابت نموده که بدون استفاده از بودجه دولتی و با بهره گیری از توان و تجربه و وجود ظرفیت های علمی موجود ، آمادگی خدمت به دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهت رفع مشکلات کشور دارد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی مردمی دانست و اذعان کرد: این دانشگاه در طی دوران فعالیت خود توانسته خدمات شایانی را به کشور ارائه نماید و بار بسیار سنگینی را در  حوزه های آموزشی و پژوهشی چه در آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی و چه در آموزش و پرورش از دوش دولت  بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، یادآور شد: اکنون در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر فعالیتهای جاری در حوزه های آموزش و پژوهش، یکی از مهمترین برنامه ها، حرکت به سمت یک دانشگاه حل المسائلی است. این دانشگاه بر خود فرض می داند که می تواند در اداره کشور حامی دولت بوده و با تولیدات علمی که منتج به تولید ثروت و قدرت شود ،نیازهای جامعه را بر طرف کند.

امیرتیموری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد که مسائل و مشکلات دولت در حوزه های مختلف را در قالب طرح های پژوهشی تعریف و با استفاده از کادر علمی مجرب و با پتانسل بالای خود، نتایج کاربردی آن را به سازمانهای دولتی ارائه نماید.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، تصریح کرد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی صرفا تولید کتاب و مقاله نبوده و خواهد توانست تا در کنار دولت خدمتگذاربه کمک دولت شتافته و همدل و همزبان با آنان در جهت کمک به رفع مشکلات و معضلات و دغدغه های مردم و جامعه یار و یاور دولت باشد. به همین منظور این دانشگاه اعلام آمادگی کرده تا جهت انعقاد تفاهم نامه با کلیه سازمانهای دولتی در جهت همکاری های آموزشی وپژوهشی در جهت  حل مسائل و مشکلات آنان اقدام کند.

20101
کد خبر: 327893

وب گردی

وب گردی