سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا از ارائه 12 طرح اقتصادی دانش‌بینان در راستای فعالیت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و تامین بخشی از بودجه غیرشهریه خبر داد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا از ارائه 12 طرح اقتصادی دانش‌بینان در راستای فعالیت‌های اقتصادی و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و تامین بخشی از بودجه غیرشهریه خبر داد.




حسینعلی شیبانی، درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی ورامین- پیشوا در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان و فعالیت‌های دانش‌بنیان به ایسکانیوز گفت: راه‌اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی، مرغداری، گاوداری، گوسفندداری، راه‌اندازی مرکز پرورش ماهی، پارکینگ‌های دانشجویی، محصولات گلخانه‌ای، راه‌اندازی 3 آزمایشگاه، قرارداد با ارگان‌های برون دانشگاهی، قرارداد با مراکز و شهرک‌های صنعتی، جهاد کشاورزی، تولید کود آلی ورمی کومپوست و تولید غذای سالم 12 طرح اقتصادی هستند که در دستور کار این واحد دانشگاهی قرار دارد که برخی از آنها در حال اجرا است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ورامین- پیشوا در مورد وضعیت پروژه‌های عمرانی در این واحد گفت:‌ پروژه فرهنگی ورزشی و مسجد امام جعفر صادق(ع) به بهره‌برداری رسیده‌اند و بیمارستان 96 تخت‌خوابی شهید معتمدی در حال ساخت است.


شیبانی افزود: پروژه بیمارستان 96 تختخوابی این واحد دانشگاهی با هدف ارتقاء سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی و درمانی منطقه و همچنین تأمین نیازهای آموزشی دانشگاه به سرعت در حال اجرا است و در آینده‌ای نزدیک شاهد تکمیل شدن و راه‌اندازی فازهای مختلف این بیمارستان خواهیم بود.


ویبه ویژگی‌های شاخص این بیمارستان اشاره کرد و گفت: این پروژه با توانایی فراتر از امکانات یک بیمارستان جنرال می‌تواند پاسخگوی بخش عمده‌ای از نیازهای پزشکی تخصصی مردم باشد و بار مراجعات به تهران را کاهش خواهد داد.


به گفته شیبانی، ساخت مسجد امام جعفر صادق(ع)، المان شهدای 15 خرداد، تولید نرم‌افزار آموزشی دروس قرآن و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مراکز مشاوره‌های دینی و مذهبی برای دانشجویان از طرح‌های ماندگار فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا با بیان اینکه 20 رشته کارشناسی ارشد و دکترا برای این واحد در دست پیگیری است، تعداد دانشجویان این واحد و مرکز قرچک و سما را 16 هزار نفر عنوان و ادامه داد: تا سال 92 به مدت 27 سال تعداد کل رشته‌های فعال این واحد دانشگاهی 44 رشته بوده است.


وی ادامه داد: از سال 92 تاکنون حدود 73 رشته در مقاطع کارشناسی- کارشناسی ارشد و دکترا که با حمایت خوب دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، این واحد دانشگاهی 117 رشته فعال دارد که از بین این 73 رشته اضافه شده 53 رشته آن کارشناسی ارشد و دکترا است.


20101



کد خبر: 328033

وب گردی

وب گردی