در یکی از صحنه های بازی امروز ستارگان داور بازی قصد اخراج ویکتور بایا را داشت که در یک اقدام عجیب و ناگهانی از این تصمیمش صرف نظر کرد.


به گزارش ایسکانیوز، خداداد افشاریان در خصوص قضاوت در زمین مسابقه‌ای که ستارگان زیادی حضور داشتند اظهار داشت: من هم یک ستاره بودم! واقعاً از این بازی لذت بردیم آن هم به این خاطر که در این بازی همه به دنبال شاداب کردن مردم بودند، همه همدل بودند تا به بیماران ام اس کمک کنند.


وی در خصوص پنالتی‌هایی که در بازی نگرفته، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم که ایران در این بازی به برتری برسد، اما صحنه‌هایی که تشخیص دادم سوت زدم.


داور مسابقه در خصوص کارت قرمزی که به ویتور بایا داد اما به کارت زرد تغییرش داد، گفت: خداداد عزیزی به من گفت کمک کنیم تا او در زمین بماند من هم این کار را انجام دادم، به هر حال بازی خودمانی بود و دوستانه دور یکدیگر جمع شده بودیم.


افشاریان در خصوص انتقادهای زیادی که بر قضاوت داوران بر لیگ برتر می‌شود، گفت: ما داوران خوبی داریم اما انتقاد روی داوران زیاد است. باید کاری کنیم که آرامش به داوری بازگردد، باور کنید به خاطر این مسائل به گونه‌ای که شده نمی‌دانیم در زمین مسابقه چه صحنه‌ای را هند بگیریم چه صحنه‌ای را هند نگیریم.


602/602

کد خبر: 328327

وب گردی

وب گردی