یکی از ستارگانی که مردم فوتبالدوست ایرانی خاطرات زیادی از بازی هایش داشتند لوئیس فیگو می باشد که با حضورش در بازی امروز ستارگان باعث تجدید خاطره تماشاگران فوتبال شد.


به گزارش ایسکانیوز، لوئیس فیگو پس از دیدار خیریه ستارگان جهان و ایران اظهار داشت: اولین بار است که با هم به ایران آمده بودیم. خیلی برای ما لذت‌بخش بود. از لحظه اولی که در فرودگاه از ما پذیرایی کردند شرایط بسیار خوب بود.


وی ادامه داد: تماشاگران و فضای ورزشگاه فوق‌العاده بود. احترام بسیار خوبی به ما گذاشتند و از کسانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم.


بازیکن پرتغالی ستارگان ادامه داد: برای ما این اتفاق مهم بود زیرا بازی خیریه بود تا به یک‌سری از انسان‌هایی که بیمار هستند کمک شود. برای من و دوستانم لذت بزرگی بود.


وی در مورد انتخابات فیفا عنوان کرد: به این موضوع علاقه دارم. من شکایت کردم از مسائلی که در 6 ماه دیدم. مردم باید خوشحال باشند که این تغییر به وجود آمد. جامعه فوتبال و فیفا باید شفاف باشد و تمامش حرف نباشد. این مسئله نشان داد که کمی شفاف است. دوست دارم برای آینده همیشه فوتبال را دوست داشته باشم و عاشق فوتبال باشم.


فیگو در مورد کفاشیان تاکید کرد: در کنگره آسیا بود اما به من کمک نکرد.


وی در خصوص شرایط بازی تاکید کرد: شرایط بازی خوب بود و نمی‌شود بیشتر از این انتظار داشت.


وی در مورد استفاده از کی‌روش در ایران و اینکه چه دست‌آوردهایی برای فوتبال ایران دارد گفت: اگر کی‌روش در ایران نماند او را به خانه‌ام می‌برم (باخنده) او در کنار اینکه یک مربی بزرگی است دوست خوبی برای من است. در دوران بازیگری‌ام با او کار کرده‌ام. احساس می کنم به کی‌روش دین دارم. لطفی که او در حق من کرده است بسیار است. در ایران این اتفاق نیفتاد که او را ببینم اما همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم همیشه موفق باشد.


602/602

کد خبر: 328331

وب گردی

وب گردی