نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در هشتمین جلسه هیأت امنای واحد لرستان با اشاره به ضرورت استفاده از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار عزم جدی در اجرای طرح شفا شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیداحمد میرعمادی گفت: خدا را شاکریم که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، رشد و گسترش علمی در ایران داشتیم که در مقایسه با کشورهای دیگر از رتبه بالایی برخورداریم.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با بیان اینکه دانشگاه ها علاوه بر پرورش نیروی انسانی، وظیفه سنگین تری مانند تربیت نیروی کارآفرین و خلاق برعهده دارند، افزود: مسائل اقتصاد دانش بنیان به عنوان پلی بین صنعت و دانشگاه یک ضرورت به شمار می رود. بر این اساس ضروری است مسئله ایجاد شهرک های فناوری در استانها با جدیت پیگیری شود.

وی با تأکید بر اهمیت ایجاد شهرک های فناوری، خطاب به دکتر میرازده اظهار داشت: پیشنهاد می کنم ایجاد این شهرک ها به هر یک از روسای واحدها تکلیف شود تا در این زمینه طرح ها، امکانات و قابلیت های خود را ارائه دهند. معتقدم با اجرای این طرح، کار بزرگی در کشور صورت خواهد گرفت.

سیداحمد میرعمادی با بیان اینکه همه ما باید برای پیشرفت همه جانبه استان لرستان قدم برداریم، گفت: استفاده از سرمایه های دانشگاه آزاد اسلامی یک ضرورت است. به همین خاطر بهتر است برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح، یک برنامه زمان بندی شده در نظر گرفته شود تا بتوانیم موضوع اشتغال فارغ التحصیلان کشور به ویژه استان لرستان که معضلی بزرگ به شمار می رود را حل کنیم.

20103
کد خبر: 328468

وب گردی

وب گردی