تلاش پزشکان بیمارستان آیت الله موسوی زنجان برای نجات جان راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که کورس گذاشته بود بی نتیجه ماند و هر دو موتورسوار به کام مرگ فرو رفتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: راکب یک دستگاه از سه دستگاه موتورسیکلت کورس گذاشته با یکدیگر در سبقت از یک دستگاه خودرو ناموفق ماند و با سر رسیدن خودرو سواری پژو پارس و همچنین کم عرض بودن جاده به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد و دو جوان سوار برآن هر دو به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این حادثه حوالی ساعت 16 عصر روز گذشته (جمعه) درکیلومتر شش جاده زنجان - دندی رخ داد و کارشناسان پلیس علت این حادثه را انحراف به چپ راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

او یادآور شد: روز پنجشنبه نیز راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید در اتوبان زنجان - قزوین به دلیل عدم توجه راننده به نقطه مقابل با یک عابر پیاده برخورد و او را به کام مرگ فرستاد.

شیرمحمدی با بیان اینکه این عابر پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان جان خود را از دست داد افزود: در نخستین دقایق بامداد امروز(شنبه)نیز یک دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی زنجان - قزوین واژگون و راکب و ترک نشین آن به شدت مصدوم و به بیمارستان انتقال یافتند.

او علت این حادثه را تخطی راکب موتورسیکلت از سرعت مطمئنه اعلام و تاکید کرد: یکی از موتورسیکلت سواران در کما بوده و یکی دیگر از آنان نیز از نواحی مختلف بدن ازجمله دست ها، پاها و گردن دچار شکستگی و آسیب شده است.

20102
کد خبر: 328512

وب گردی

وب گردی