بعد از پایان مسابقه تیمهای ستارگان ایران و جهان،اصحاب رسانه با برخورد ناشایست مسئولان، از هتل المپیک تهران بیرون رانده شدند.

به گزارش ایسکانیوز اصحاب رسانه که از چند روز پیش با دعوت رسمی حسین یاریار برای ضیافت شام دعوت شده بودند با برخورد زشت مسئولان هتل المپیک به بیرون رانده شدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که یاریار به آنها گفته بود هیچ کس حتی برادرم را به داخل هتل راه ندهید، خبرنگاران نیز در اعتراض به این حرکت یاریار هتل را ترک کرده و از وی شکایت کردند.خبرنگاران اعلام کردند که هیچ کدام از ما گرسنه نبودیم اما این یک نوع بی احترامی از سوی باشگاه هنرمندان به ما است.

*قرار بود در ضیافت شام بعد از بازی ستارگان تمامی ستارگان جهان در این مراسم شرکت کنند اما از جمع ستارگان جهان تنها خوواکیم و مندیاتا در هتل المپیک حاضر شدند.بد نیست بدانید این دو بازیکن پس از صرف شام به محل اقامتشان بازگشتند تا به کشورشان بازگردند.

*حدود 100 هوادار برای بدرقه کردن اعضای تیم ستارگان جهان در هتل اسپیناس حاضر شدند و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

*تیم ستارگان جهان ساعت 12 بامداد محل اقامتشان را ترک کرد و راهی فرودگاه بین المللی امام خمینی شد و ساعت 3 بامداد ازایران خارج شدند.

دیدار تیم های فوتبال منتخب ستارگان ایران و جهان

*به دلیل پروازهای مختلف برخی بازیکنان ستارگان جهان به کشور شان بازیکنان در هتل با یکدیگر خداحافظی کردند روبرترو کارلوس و سالگادو یک دیگر را در آغوش گرفتند.

*یک هوادار از خوزستان به تهران آمده بود تا با روبرتو کارلوس عکس یادگاری بگیرد و چند ساعت پشت در هتل اسپیناس ایستاده بود و در آخر به خواسته اش رسید.

*جالب است بدانید روبرتو کارلوس قهر کرد و حوصله شرکت در مراسم را نداشت و گفته بود در جای شلوغ حاضر نخواهد شد.

*علیرضا منصوریان جزو نفراتی بود که خیلی زود از هتل المپیک خارج شد و دقایق کمی در مراسم ضیافت شام حضور داشت.

603/602
کد خبر: 328675

وب گردی

وب گردی