معاون حقوقی رییس‌ جمهوری با حضور در گلزار شهدای شهر اهواز با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشت و به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، الهام امین‌زاده که به مناسبت هفته دولت به استان خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی اهواز مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات ارشد محلی قرار گرفت.

معاون حقوقی رییس‌ جمهوری در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود منابع سرشار طبیعی و انرژی در استان خوزستان، گفت: این استان از نظر صادرات کالاهای غیرنفتی نیز استانی توانمند است.

امین زاده طرح زیر کشت بردن 550 هزار هکتار اراضی کشاورزی استان خوزستان را از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و آبادانی این استان برشمرد و گفت: با تأمین منابع مالی لازم برای این طرح بزرگ کمک شایان توجهی در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه خواهد شد.

دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، شرکت در شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی استان، حضور در شورای اداری استان و نشست با اصحاب رسانه از برنامه‌های معاون حقوقی رییس جمهوری در این سفر یک روزه است.

20102
کد خبر: 328775

وب گردی

وب گردی