رئيس فدراسيون كاراته گفت: تيمي آماده در دو بخش مردان و زنان در اختيار داريم و با تمام قوا و تنها با فكر مدال آوري و قهرماني در آسيا به ژاپن مي رويم.

به گزارش ایسکانیوز ، عليرضا سمندر در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون كاراته اظهار داشت: روز يكشنبه 1 شهريور ماه از اردوي تيم ملي بانوان بزرگسال در سالن كبكانيان بازديد داشتم كه مهندس كيومرث هاشمي رئيس كميته ملي المپيك، خانم شهريان معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان و دكترشعباني بهار معاون توسعه ورزش همگاني نيز در محل تمرينات تيم ملي حضور يافته و از نزديك نظاره گر تمرين ملي پوشان بودند كه اين باعث دلگرمي بازيكنان شد.



وي افزود: دراين بازديد مسئولان كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان براي ملي پوشان آرزوي موفقيت كردند و دكتر شعباني بهار هم به هر يك از ملي پوشان زن پاداش 5 ميليون توماني اهدا كرد.

رئيس فدراسيون كاراته گفت: چهارشنبه هم ازاردوي تيم مردان درقم بازديد كردم. از تمرينات ملي پوشان و روحيه تيم مشخص بود كه بچه ها آمادگي خوبي دارند.

سمندر گفت: خوشحالم از اينكه تيمي يكدست و به دور ازحاشيه در اردوي تيم ملي مردان و زنان حضور دارند. دليل آن هم مديريت خوب و شايسته سرمربيان تيم هاست كه با آرامش و همدلي اين وضعيت را حفظ كرده اند.

رئيس فدراسيون كاراته با اشاره به قهرماني تيم كوميته ايران در رقابتهاي جهاني آلمان، گفت: عباسعلي و سجاد گنج زاده مدال نقره جهان راگرفت، در كاتاي تيمي زنان براي اولين بار بر سكوي سوم قرار گرفتيم و امير مهدي زاده هم برنز كسب كرد. در اين دوره هم كه تيمي آماده در اختيار داريم با توكل به خداوند متعال و دعاي خير مردم دوباره ازعنوان قهرماني آسيا دفاع كرده و پرچم كشور عزيزمان را به اهتزاز در مي آوريم.

وي تصريح كرد: ژاپن همواره عنوان قهرماني آسيا را به دليل 4 مدال طلاي بخش كاتاي تيمي و انفرادي مردان و زنان تصاحب كرده و بالاتر از سايرين خود را قهرمان معرفي مي كند. امسال هم با ميزباني ژاپن رقابت سختي را پيش رو داريم اما اميدوارم مدالهاي رنگارنگي را كسب كنيم.

رئيس فدراسيون كاراته در مورد انتخابات هيئت رئيسه آسيا گفت: در انتخابات هيئت رئيسه آسيا حضور خواهم داشت و اميدوارم بتوانم به عضويت اين هيات دربيايم.

سمندر در پايان گفت: جا دارد از دكتر گودرزي وزير محترم وزارت ورزش و جوانان، دكتر سجادي معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، دكتر مناف هاشمي معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، مهندس كيومرث هاشمي رئيس كميته ملي المپيك و مهندس شاهرخ شهنازي دبير كل كميته ملي المپيك كه كمال همكاري با فدراسيون كاراته را داشتند تشكر ويژه اي داشته باشم.

605/602
کد خبر: 328933

وب گردی

وب گردی