لیونل مسی با رد شایعاتی که درباره وداعش با تیم ملی آرژانیتن وجود دارد تأ‌کید کرد هرگز به فکر ترک تیم ملی کشورش نیفتاده است.
به گزارش ایسکانیوز، لیونل مسی در واکنش به شایعاتی که از وداع احتمالی او با تیم ملی آرژانتین به خاطر انتقادات شدید رسانه‌ های محلی از وی پس از ناکامی این تیم در کوپا آمریکای 2015 و جام جهانی 2014 حکایت داشته‌ اند به رادیو ESPN‌ گفت:
هرگز نگفته‌ ام که دیگر نمی‌ خواهم برای تیم ملی آرژانتین بازی کنم. رسانه‌ ها بیشتر از این دیگر نمی‌ توانند مرا بکشند.

مسی ادامه داد:من با شایعه‌ پراکنی رسانه‌ ها و شنیدن چنین داستان‌ هایی عادت دارم. حالا تیم دارد برای دو بازی دوستانه آماده می‌ شود و تا زمانی که سرمربی مرا دعوت کند، به حضورم در تیم ملی آرژانتین ادامه می‌ دهم.

تیم ملی آرژانتین ماه آینده برای کسب آمادگی حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دو بازی دوستانه برابر تیم‌ های ملی مکزیک و آمریکا انجام خواهد داد و سرمربی تیم، خراردو مارتینو از لیونل مسی 28 ساله برای حضور در این بازی‌ها دعوت به عمل آورده است.

مارتینو در حالی از مسی که به تازگی و برای دومین جایزه بازیکن سال اروپا را کسب کرده، دعوت به عمل آورده است که چندی پیش اعتراف کرد اگر جای مهاجم بارسلونا بود و این چنین از سوی رسانه‌ های آرژانتینی مورد حمله واقع می‌شد، دیگر برای آلبی‌سلسته بازی نمی‌ کرد.

603
کد خبر: 329000

وب گردی

وب گردی