سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بین دو نیمه خداداد عزیزی گلایه‌هایی داشت که آنها را عنوان کرد.
به گزارش ایسکانیوز، حمید استیلی در خصوص دیدار روز گذشته دو تیم ستارگان ایران و ستارگان دنیا، اظهار داشت:برگزاری چنین مسابقه‌ای یک حرکت خوب بود و باعث شد هواداران یک روز خاص را در ورزشگاه آزادی پشت سر بگذارند و از طرفی بزرگان فوتبال دنیا را از نزدیک ببینند.

وی ادامه داد:برگزاری چنین مسابقه‌ای در دنیا بازتاب زیادی خواهد داشت و جا دارد از اعضای تیم هنرمندان تشکر کنم که برای برگزاری این مسابقه زحمت کشیدند. واقعا جمع کردن این همه بازیکن خوب و شخصیت بزرگ دور هم خیلی مهم بود و امیدوارم چنین مسابقاتی در کشور ما بیشتر برگزار شود.

سرمربی ملوان در مقایسه وضعیت بدنی تیم ستارگان ایران و دنیا، عنوان کرد:شرایط بدنی بازیکنان تیم ستارگان دنیا خوب بود و مشخص است که آنها با نظم خاصی زندگی می‌کنند. در تیم ما هم چند بازیکن شرایط بدنی خوبی داشتند که خیلی به کمک تیم آمدند. شرایط مثل بازی با آث‌میلان نبود که نتوانیم روی دروازه حریف خطرساز شده و حفظ توپ کنیم. در بازی روز گذشته چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

استیلی تاکید کرد:تیم ستارگان ایران باید صاحب تشکیلات شود و بازیکنان این تیم حداقل هفته‌ای 2 بار دور هم جمع شوند. دعوت‌نامه‌هایی از اروپا، آمریکا و کانادا برای تیم 98 به ایران فرستاده شده و اگر تیم حفظ شود و به طور منظم تمرین کند در شرایط خوبی به این کشورها رفته و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش می‌گذاریم. بعد از بازی با میلان هم تصمیم گرفتیم که پیشکسوتان هفته‌ای 2 بار دور هم جمع شوند و این اتفاق هم رخ داد اما بعد از مدتی تمرینات تیم تعطیل شد. این بار همه تصمیم گرفته‌ایم که به طور جدی تمرینات تیم را برگزار کنیم.

وی در پاسخ یه این سوال که چه اتفاقی در بین دو نیمه در رختکن این تیم بین خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی رخ داد که مجیدی ورزشگاه آزادی را ترک کرد، گفت:چیز خاصی نبود و یک مشاجره لفظی جزیی بین آنها بوجود آمد که در فوتبال این مسائل طبیعی است. خداداد با کسب اجازه از پروین، مایلی‌کهن و پنجعلی دقایقی صحبت کرد و گلایه‌هایی داشت که آنها را مطرح کرد. مجیدی هم تصمیم گرفت دوش بگیرد و ورزشگاه را ترک کند.

سرمربی ملوان در واکنش به حضور 4 بازیکن با پیراهن شماره 7 در تیم ستارگان ایران، خاطرنشان کرد:ما وقتی وارد رختکن شدیم پیراهن‌ها از قبل آماده و نام بازیکنان روی آنها درج شده بود. بازیکنان بعد از پوشیدن پیراهن‌ها متوجه شدند که 4 پیراهن با شماره 7 داریم. جا دارد در اینجا یادی از دوستانی چون رضا شاهرودی، مهدی مهدوی‌کیا، مهرداد میناوند کنم که جایشان خیلی خالی بود.

استیلی در بخش دیگری اشاره به شرایط تیمش و باخت انزلی‌چی‌ها به گسترش فولاد، تصریح کرد:در بازی با گسترش فولاد واقعا مستحق باخت نبودیم. بعضی وقت‌ها اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد که غیر قابل پیش‌بینی است. شب قبل از مسابقه باران شدیدی در انزلی شروع به باریدن کرد و تا دقایقی قبل از بازی ادامه داشت و این مسئله خیلی در کیفیت بازی اثر منفی گذاشت. حتی یک گل سالم به ثمر رساندیم که داور به آشتباه آن را آفساید اعلام کرد و در یک صحنه هم داور به جای آوانتاژ می‌توانست به دروازه‌بان حریف کارت قرمز نشان دهد و برای ما اعلام پنالتی کند که این کار را نکرد. در هر صورت در این بازی می‌توانستیم بازنده میدان نباشیم اما اتفاقاتی که رخ داد و خوردن گل زود هنگام برنامه‌های ما را بر هم زد.

وی درباره آینده تیمش گفت:یک اردوی یک هفته‌ای در سرعین خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد نهایت استفاده را از تعطیلات ببریم. شرایط‌مان در جدول رقابت‌ها خوب است و قصد داریم برای نیم فصل دوم آن را بهبود ببخشیم. باید در دیدارهای آینده بازیکنان، وظایفی که به آنها سپرده می‌شود را به نحو احسن انجام دهند و اگر همه در شرح وظایف کوتاهی نکنند در نتیجه‌گیری بهتر عمل خواهیم کرد.

603/602
کد خبر: 329077

وب گردی

وب گردی