تیم فوتبال جوانان پرسپولیس به سومین پیروزی خود در چارچوب دیدارهای لیگ قهرمانی تهران دست پیدا کرد.


 به گزارش ایسکانیوز و به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان مجید پروین که میثاق افراز و رضا ریاضتی هم وی را کمک می‌کنند این هفته با تک گل جعفر حمیدی در دقیقه 75 بازی برابر احسان ری به پیروزی رسیدند.


در این بازی؛ امیر حسین جعفری، جعفر حمیدی، سعید غفاری، صادق پورقاسم، عرفان کرم بخش، دانیال رضوی، مهیار رهبری، محمد سلطانی، محمد حسین میرزایی، امیر روستا، مرتضی خراسانی، امیر حسین وفایی، مهدی سالکی و شهاب رشنو برای سرخپوشان به میدان رفتند.


جوانان پرسپولیس با این پیروزی 9 امتیازی شدند و در مکان چهارم جدول قرار گرفتند. آنها در بازی بعدی خود روز دوشنبه از ساعت 15 در زمین شماره دو ورزشگاه شیرودی میزبان توحید خواهند بود که با 10 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.


سرمربی جوانان پرسپولیس درباره شرایط تیمش گفت: نیمه اول بازی با احسان ری صد در صد دست ما بود. از آنجا که ما در دو بازی تدارکاتی برابر این تیم به پیروزی رسیده بودیم. آنها خیلی با احتیاط و دفاعی بازی می‌کردند ولی بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و خواسته ما اجرا شد تا به پیروزی برسیم.


مجید پروین درباره اینکه آیا تیمش این روند را ادامه خواهد داد یا نه، خاطرنشان کرد: ما تلاش خودمان را می‌کنیم. البته پیش از شروع فصل، آسیب‌هایی دیدیم، در آخرین لحظات مشخص شد دو بازیکن ما به دلیل شرایط سنی نمی‌توانند بازی کنند. یک بازیکن دیگر را هم که رویش حساب می‌کردیم به دلیل عدم توفیق در دریافت رضایتنامه از دست دادیم و این موارد به ما لطمه زد ولی تلاش ما این است که پرسپولیس در نهایت بین سه، چهار تیم بالای جدول باشد.


گفتنی است؛ در رقابت‌های این هفته تیم‌های پایه، نوجوانان پرسپولیس دو بر صفر برابر استیل آذین و امیدهای پرسپولیس 4 بر یک مقابل نفت مغلوب شدند.


602/602

کد خبر: 329248

وب گردی

وب گردی