همزمان با سفر دكتر روحاني رئيس جمهوری اسلامی ایران به استان همدان، مراسم کلنگ زنی و احداث فاز اول پردیس جامع دانشگاه دولتی نهاوند، در زمینی بالغ بر ده هکتار و اعتبار شش میلیارد و دویست میلیون تومان انجام شد.

به گزارش  ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت علوم،  در اين مراسم دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت تدبیر و امید پروژه دانشگاه نهاوند را کلنگ زنی کرد.
وي گفت: امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه ملی هستيم و امیدواریم در دو سال آینده شاهد بهره برداری از آن باشیم، چرا که این پروژه مصوب سال 91 بوده و بخش مهمی از اعتبارات آن تامین شده است.
دکتر گودرزی خاطرنشان كرد: امیدوارم پس از احداث کامل سایت دانشگاه نهاوند و بهره برداری از آن، روز به روز بر ظرفیت علمی و ورزشی شهرستان نهاوند افزوده شود و مردم نهاوند نیز مانند سایر نقاط کشور، از آهنگ رشد و توسعه عقب نمانند.
در ادامه دکتر عطایی رئیس دانشگاه نهاوند ضمن تبریک هفته دولت، گزارشي از وضعیت فعلی دانشگاه، تعداد دانشجویان، رشته ها، اعضاي هیئت علمی، چشم انداز طرح جامع دانشگاه نهاوند، ابعاد پروژه، منابع تامین اعتبارپروژه و همچنین زمان افتتاح و بهره برداری از سایت دانشگاه را که در سال 95 خواهد بود، ارائه كرد.
گفتني است در اين مراسم فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند نيز حضور داشتند.

20103
کد خبر: 329318

وب گردی

وب گردی