رسانه های خبری یمن اعلام کردند: خودروهای نظامی ارتش متجاوز امارات به دست ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه مکیراس واقع در حد فاصل میان استان های ابین و البیضاء منهدم و شماری از نظامیان اماراتی کشته شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، پایگاه خبری ردفان پرس نوشت، یگان ویژه نیروهای مقاومت مردمی یمن متشکل از ارتش و کمیته های مردمی خودروهای نظامی ارتش متجاوز امارات را که با حمایت تروریست های القاعده و مزدوران عربستانی طرفدار منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن در منطقه عقبه ثره در منطقه مکیراس در حرکت بودند، هدف قرار داد و ستون کامل خودروهای اماراتی را منهدم کرد و شمار زیادی از نظامیان متجاوز اماراتی را به هلاکت رساند.

همچنین منابع نظامی خاطر نشان کردند که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با حمایت اهالی استان اب توانستند شهر العدین را از تروریست های القاعده و مزدوران عربستانی طرفدار منصور هادی پاکسازی کنند.

این منابع افزودند: تروریست های مسلح از شهر العدین به سمت بخش هایی از استان الحدیده فرار کردند.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین کشور عربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون مردمی که امنیت شهرهای آن کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

کارشناسان، حمله های عربستان به یمن و محاصره مردم این کشور را به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال ساکنان غزه، تشبیه کرده اند.

301302
کد خبر: 329355

وب گردی

وب گردی