محمدرضا توسلی از ساخت موسیقی برای فیلم «50 کیلو آلبالو» خبر داد و گفت: برای ساخت موسیقی فیلم «50 کیلو آلبالو» قرارداد بسته ام اما هنوز ساخت آن آغاز نشده است.

محمدرضا توسلی
محمدرضا توسلی در گفتگو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، در حال حاضر برای آهنگسازی «50 کیلو آلبالو» قرارداد بسته ام که هنوز کار در مرحله پیش تولید است و آهنگسازی آن را آغاز نکرده ام.
او در مورد فعالیت های دیگرش در زمینه آهنگسازی گفت: ساخت موسیقی برای تئاتر را هم دوست دارم و چند کار در این زمینه هم انجام داده ام اما چون ساخت موسیقی برای تئاتر به زمان زیادی نیاز دارد و وقت گیر است کمتر فرصت فعالیت در این حوزه را دارم.
توسلی درباره آلبوم هایی که در آینده روانه بازار خواهد کرد، گفت: دو آلبوم در دست تهیه دارم که در آن با یک خواننده جدید همکاری کرده ام و تهیه کنندگی آلبوم ها هم بر عهده خودم است.
او افزود: این اولین بار است که پیش از انتشار آلبومی در مورد تولیدش صحبت می کنم بنابراین ترجیح می دهم که حرف زدن درباره جزییات این آلبوم ها را به آینده موکول کنم.
به گزارش ایسکانیوز، سریال «مختار نامه» و فصل سوم سریال «قلب یخی» جز آخرین فعالیت های محمدرضا توسلی در زمینه آهنگسازی فیلم است.
بر همین اساس، «۵۰ کیلو آلبالو» فیلمی به کارگردانی شهرام شاه حسینی است که مانی حقیقی و فرهاد توحیدی آن را نوشته اند و محمد شایسته، تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

503

 
کد خبر: 329394

وب گردی

وب گردی