خیلی ها دوست داشتند تعویض پیراهن کریمی با فیگو در پایان بازی ستارگان را به یک حاشیه جدید در فوتبال تبدیل کنند اما شخصیت خاص کریمی در فوتبال مانع از انجام این کار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این که علی کریمی سمت فیگو برود و پیراهن او را بگیرد، از آن رویدادهایی بود که هیچ کس پیش بینی نمی کرد. کریمی 9 سال پیش در جام جهانی 2006 که جوان تر بود و فیگو هم در اوج قرار داشت، برای تعویض پیراهن خود با ستاره پرتغالی سمت فیگو نرفت و این بار هم کارش غیرقابل پیش بینی بود.

کریمی قبل از آغاز بازی سمت فیگو رفت و با معرفی خودش به ستاره پرتغالی و اشاره به این نکته که سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد، به فیگو گفت خوشحال می شود اگر در پایان بازی پیراهن خود را با او عوض کند.

فیگو و کریمی بعد از بازی هم پیراهن های خود را عوض کردند و فیگو به کریمی گفت نمی دانستم تا این حد محبوب هستی که موقع تعویض تو، استادیوم به احترامت بلند می شود و دست می زند.

اما برابر با شنیده های ما کریمی تنها به این دلیل غرور خود را زیر پا گذاشت و سمت فیگو رفت و پیراهن او را گرفت که قصد دارد در یک حراج خیریه پیراهن فیگو را به بالاترین قیمت ممکن بفروشد و عواید آن را به کودکان کار و تامین نیازهای کودکان کار اختصاص بدهد.

کریمی که همیشه در کارهای خیر پیشقدم است و همین دیروز هم برای شرکت در یک کار انساندوستانه به مشهد رفته بود، این اواخر با کودکان کار وقت می گذراند و با کمبودهای آنها آشنا می شود.

602/602
کد خبر: 329756

وب گردی

وب گردی