فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» همزمان با اکران در سینماهای سراسر ایراندر کشورهای مختلف جهان روی پرده می‌رود.
به گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love آخرین ساخته «علیرضا رئیسیان» و با حضور این کارگردان سینمای ایران و همچنین تعدادی از عوامل آن، همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور؛ در کشورهای آلمان، انگلستان، آمریکای شمالی و کانادا به نمایش عمومی در خواهد آمد.
«دوران عاشقی» که در ده رشته رقابتی «سودای سیمرغ» سی‌‌وسومین جشنواره فیلم فجر کاندید دریافت جایزه بود و توانست تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیمبرداری و بهترین فیلمنامه را از آن خود کرد و همچنین در پنج رشته «سینمای ایران» در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، کاندید دریافت جایزه بود و توانست تندیس ویژه هیئت داوران بهترین بازیگری نقش اول مرد و تندیس بهترین فیلمنامه بخش رقابتی بین‌الملل این جشنواره را تصاحب کند؛ توسط پخش کننده‌های خارجی با زیرنویس انگلیسی در شهرهای هامبورگ، فرانکفورت و کلن در آلمان به نمایش درمی‌آید و از هم اکنون بلیط‌های آن در این کشور رزرو می‌شود.
فیلم سینمایی «دوران عاشقی» همچنین در اکران عمومی خود در شهرهای کالیفورنیا، واشینگتن، شیکاگو و نیویوروک در کشور آمریکا و همچنین در شهر تورنتو در کشور کانادا روی پرده می‌رود و پیش‌بینی می‌شود که از این فیلم، استقبال زیادی صورت گیرد.
«دوران عاشقی» که در داخل کشور، رکورد پرمخاطب‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران بعد از انقلاب را از آن خود کرده است؛ به همراه چند تن از عوامل این فیلم و همچنین «علیرضا رئیسیان» کارگردان آن، در این کشورها به صورت عمومی اکران خواهد شد و تقاضای نمایش این فیلم در شهر لندن در کشور انگلستان و همچنین در شهر استوکهولم در کشور سوئد نیز در دست بررسی است.
در آخرین ساخته علیرضا رئیسیان؛ لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی با معرفی مینا وحید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۵۰۱

 

 
کد خبر: 329769

وب گردی

وب گردی