معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان باید برای گسترش ورزش در این شهرستان مورد استفاده قرار گیرد..

به گزارش ایسکانیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پس از بازدید از مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار استفاده هر چه بیشتر از این مجموعه ورزشی شد و گفت: مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان می‌تواند در توسعه ورزش استان کارایی زیادی داشته باشد که باید به نحو بهینه از آن استفاده کرد.

محمدرضا میرزایی در این بازدید ضمن تشکر از ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی، بر لزوم بسترسازی برای حضور وبهره‌گیری ورزشکاران از این امکانات تأکید کرد و گفت: با امکانات موجود در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان امکان میزبانی از مسابقات بزرگ ورزشی در سطح ملی و حتی بین‌المللی برای سمنان مهیا می‌باشد.

وی در این خصوص از مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خواست با همکاری و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، زمینه حضور ورزشکاران در بخش‌های مختلف برای انجام تمرینات ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی مهیا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین انجام برنامه‌های ورزشی را برای دانشجویان و جوانان امر مهمی برشمرد و افزود: انجام تمرینات مختلف ورزشی، نشاط، شادابی و سلامتی بیشتری در جامعه ایجاد می‌کند و باید با برنامه‌ریزی مناسب از امکانات ورزشی استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان نیز در این بازدید با تاکید بر نقش دانشگاه در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در جامعه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بستر مناسبی برای حضور جوانان و دانشجویان در عرصه ورزش کشور فراهم کرده است.

دکتر شاهرخ رنجبر بهادری گفت: امکانات مهیا شده در دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در مسیر افزایش سلامتی، شور و نشاط جامعه از طریق گسترش ورزش همگانی مورد استفاده قرار گیرد.

 DSC_0403

وی با اشاره به امکانات فراهم شده در مجموعه ورزشی آزادگان این واحد دانشگاهی گفت: با داشتن امکانات رفاهی از قبیل خوابگاه، مهمانسرا و سلف سرویس در کنار مجموعه ورزشی آزادگان، آماده همکاری با کلیه دوایر دولتی و خصوصی برای میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی در رده‌های ملی و بین المللی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از بخش‌های مختلف و اتاق‌های تمرینات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان بازدید و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توضیحاتی در خصوص امکانات و تجهیزات ورزشی ارائه کرد.

20101
کد خبر: 329960

وب گردی

وب گردی