در جدیدترین ارزیابی سایت جهانی وبومتریک در سال 2015 رتبه دانشگاه آزاد گرمسار در بین واحدهای استان سمنان، اول و در بین واحدهای کل کشور 14 شد.
به گزارش ایسکانیوز، در جدیدترین ارزیابی سایت جهانی وبومتریک در سال 2015 رتبه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در بین واحدهای استان سمنان، اول و در بین واحدهای کل کشور 14 شد.
طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با اشاره به اینکه سایت وبومتریک www.webometrics.info یک سایت معتبر جهانی برای ارزیابی و دسته بندی دانشگاه های جهان است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از این سایت به عنوان یک سایت معتبر جهانی جهت ارزیابی واحدهای دانشگاهی استفاده می کنند.

garmsar10100

میرساردو رتبه جهانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سایت وبومتریک را 3907 اعلام کرد و افزود: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای معیار شرکت اساتید در کنگره ها و همایش های بین المللی را کسب رتبه برتر دانشگاه های برگزار کننده همایش در سایت وبومتریک اعلام
کرده است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ضمن تبریک به همه اساتید، همکاران و دانشجویان واحد گرمسار،کسب رتبه اول دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در بین واحدهای استان سمنان را افتخاری دیگر برای واحد گرمسار برشمرد وافزود: امیدوارم با تلاش همه اساتید و همکاران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در سال 2016 جزو 10 واحد دانشگاهی برتر کشور بر اساس رتبه بندی سایت معتبر جهانی وبومتریک قرار گیرد.
میرساردو در پایان گفت: براساس ارزیابی سایت وبومتریک واحد شاهرود با رتبه 6181، واحد دامغان با رتبه 11056 و واحد سمنان با رتبه 13114 در رده های دوم، سوم و چهارم قرار دارند.

20101
کد خبر: 330025

وب گردی

وب گردی