امام جمعه زابل گفت: دانشگاه آزاد زابل همان گونه که در عرصه‌های علمی پیشتاز بوده در عرصه‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی ماندگار نیز در سطح منطقه سیستان پیشتاز است.

امام جمعه زابل گفت: دانشگاه آزاد زابل همان گونه که در عرصه‌های علمی پیشتاز بوده در عرصه‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی ماندگار نیز در سطح منطقه سیستان پیشتاز است.




به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا به مناسبت هفته دولت در دیدار با هیات رئیسه، کارکنان و اعضای هیات علمی واحد زابل، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: در سالی که مزین به نام دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی شده است، دانشگاه آزاد اسلامی نمونه موفق این همدلی و همزبانی با دولت است.


وی گفت: آن ملتی که نگاهش وسیع شد و از تنگ‌نظری و جزئی‌نگری فاصله گرفت، رو به پیشرفت حرکت خواهد کرد که الحمدلله این نگاه بلند به مسائل و نگاه به مشکلات کلان جامعه و ارائه راه‌حل‌های فرا منطقه‌ای و ملی در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.


امام جمعه زابل افزود: وقتی یک علم ارشمند است که در عین پاکی ظرفی که این علم در آن جای می‌گیرد، پاک باشد و هنگامی این دو در کنار هم قرار گرفت، آن فرد سرباز اسلام می‌شود و در عرصه علم و دانش جهاد می‌کند و امروز شاهد آن هستیم که این نکته مهم تربیتی که قرآن می‌فرماید: تزکیه نفس بر فراگیری علم ارجحیت دارد در دانشگاه آزاد اسلامی نهادینه شده است.


کیخا از ایفای نقش مثبت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل برای دادن امید به مردم برای آینده‌ای روشن در سرزمین خشکیده سیستان تشکر و تصریح کرد: این واحد دانشگاهی همانگونه که در عرصه‌های علمی پیشتاز بوده در عرصه‌های فرهنگی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی ماندگار نیز در سطح منطقه سیستان پیشتاز است.


سرپرست واحد زابل نیز با تبریک هفته دولت و ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های انجام‌شده در واحد زابل بیان کرد: فلسفه وجودی دانشگاه‌ها فقط آموزشی و پژوهشی نیست بلکه بخشی از این فلسفه وجودی فراهم کردن بستر فرهنگی و امید به مردم برای پیشرفت یک شهر در سایه پیشرفت دانشگاه است.


مجوزی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قطعا تاثیر مثبت در ماندگاری جمعیت پس از بروز خشک‌سالی در منطقه سیستان داشته است. طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیانی که در واحد زابل اجرا می‌شود می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای اجرای طرح‌های مشابه از سوی کارآفرینان و مردم منطقه سیستان باشد.


20101



کد خبر: 330549

وب گردی

وب گردی