در سوازیلند، هر ساله 40 هزار دختر خود را برای رقص در مقابل پادشاه آماده می کنند. در این مراسم پادشاه این کشور همسر خود را انتخاب می کند. هزاران دختر خود را برای این مراسم آماده می کنند تا شاید در آینده بتوانند زندگی مرفهی را تجربه کنند. اما امسال 38 دختر جوان جان خود را در یک تصادف شدید در راه رسیدن به این مراسم از دست دادند.

سوازیلند

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اشپیگل آنلاین، 38 دختر هنگامی که تلاش می کردند خود را به فستیوال سالانه انتخاب همسر جدید برای پادشاه سوازیلند برسانند، در تصادف کشته شدند.

سوازیلند

این حادثه روز جمعه یک روز قبل از انتخاب پانزدهمین همسر برای مسواتی سوم پادشاه سوازیلند اتفاق افتاد. بنا بر گزارشها، این دختران سوار در دو کامیون در بزرگراه، در حال حرکت به سمت محل اقامت خود بودند.

سوازیلند

برخی گزارشهای اولیه حاکی از آن است که برخی از دختران بر اثر حادثه از کامیون ها به بیرون پرت شده و خودروهای دیگر آنها را زیر گرفته اند. 38 دختر در دم جان خود را از دست دادند و برخی دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

King of Swaziland King Mswati III arrives at Westminster Abbey in central London

برخی تصویربرداران می گویند که مقامات آنها را وادار کردند تا تصاویر حادثه را از دوربینهای خود پاک کنند. هنوز هیچ اظهارنظری از جانب کاخ پادشاه سوازیلند (واقع در مرزهای شمال شرقی جنوب افریقا)، در این باره مطرح نشده است.

Swaziland's King Mswati III arrives for dialogue session during Langkawi International Dialogue 2007 in Langkawi

سالانه حدود 40 هزار دختر و زن جوان در جشنواره هشت روزه انتخاب همسر جدید پادشاه سوازیلند مشارکت می کنند.

302302
کد خبر: 330647

وب گردی

وب گردی