نمایشگاه «نقش‌فورمنس فانوس» که نمایشگاهی تلفیقی با ارائه آثار نسترن نصیری‌امینی است، در موسسه فرهنگی هامون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، نسترن نصیری‌امینی، آثار خود را در قالب نمایشگاهی تلفیقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این نمایشگاه شامل بخش‌های فرم (اجرای نمایشی)، نقاشی(به صورت زنده) و نمایش عکس است.

نسترن نصیری
بازدیدکنندگان با ورود به این نمایشگاه، ابتدا با نمایش تعدادی عکس بازدید خود را آغاز می‌کنند. در ادامه و بعد از پخش موسیقی، نقاشی‌های نسترن امینی در حالی به نمایش درمی‌آیند که در پشت صحنه گروه نمایشی مشغول اجرای اثری نمایشی خواهند بود. در بخش نهایی این نمایشگاه نیز نصیری‌امینی روی یک بوم بزرگ، به صورت زنده و در مقابل چشم تماشاگران نقاشی خواهد کرد.
در این نمایش اساتیدی همچون محمد طریقتی (مذهب و مینیاتوریست)، کتال (مذهب و مینیاتوریست)، خسروی (خوشنویس)،‌ روزبه رحیمی (نوازنده سنتور) استاد حسنی‌نیا (سماع) حضور خواهند داشت. همچنین سمانه بزاز زاده (عکاس) و سهرورد زرشکیان و رامین صفی یاری در بخش سماع هنرنمایی خواهند کرد.
نمایشگاه «نقش‌فورمنس فانوس» در روزهای 20 و 21 شهریورماه در «موسسه فرهنگی هامون» به آدرس خیابان میرداماد، خیابان رودبارغربی، پلاک 16 برگزار می‌شود.
10503
کد خبر: 331505

وب گردی

وب گردی