حضور ستارگان سال های نه چندان دور فوتبال جهان در ایران توانست نظر رسانه های خارجی را به خود جلب کند و همه آنها موضع مثبت راجع به این بازی از خود نشان دادند.

به گزارش ایسکانیوز، باتوجه به این مساله که سال ها از دوران اوج اعضای تیم منتخبی که به اسم ستاره های جهان در تهران به میدان رفت، می گذرد، کمتر کسی انتظار داشت رسانه های معتبر دنیا به بازی خیریه تهران روی خوش نشان بدهند اما تقریبا تمامی رسانه های معتبر حجم قابل توجه ای از فضای مطالب روز خود را به اخبار، گزارش، مصاحبه و تصاویر این بازی اختصاص دادند و درخشش فیگو، گل روبرتو کارلوس، کاپیتانی سالگادو و شوخی های ستاره ها در رسانه ها بازتاب داشت اما از همه جالب تر بازتاب مثبت میزبانی ایران بود.

رسانه های بین المللی نوشتند مردم ایران با تماشای این بازی و تشویق ستاره های بازنشسته که مقابل هموطنان آنها بازی می کردند، این ستاره ها را احیا کردند و آنها را به یاد روزهای اوج شان انداختند.

در تهران با ستاره های بازنشسته همان طور رفتار شد که در دوران بازیگری و اوج شان برخورد می شد. مردم ایران با تشویق این ستاره ها به آنها پیام دادند هنوز هم دوست داشتنی هستند.

602/602
کد خبر: 331670

وب گردی

وب گردی