سازمان پايانه‌ها و پارک ‌سوارهای شهرداری تهران برای ارائه خدمات موردنياز شهروندان مسافر در آخرين دور سفرهای تابستانی از آمادگی كامل برخوردار است.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر، سیدحسین حسینی نژاد مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارک ‌سوارهای شهرداری تهران، با بيان‌ اینكه در فاصله زمانی اندكی كه تا بازگشایی مدارس باقی مانده است، پيش‌بينی می‌شود در روزهای پايانی فصل تابستان، شمار مسافران در پايانه‌های مسافری تهران افزايش يابد، ‌گفت: سازمان پايانه‌ها برنامه های خاصی از جمله نظارت مستمر بر وضعیت بهداشت و نحوه ارائه خدمات را در غرفه‌های خدماتی به اجرا درآورده و هماهنگی لازم برای خدمات‌رسانی بيشتر به مسافران با وزارت راه، شركت‌ها و تعاونی‌های مسافربری فعال و ارگان‌های مربوط به سفر انجام شده است.
حسینی‌نژاد با بيان اينكه پیش‌بینی می‌شود روزهای پیش رو، يكی از پرترددترين ایام سال باشد، گفت: به نظر می‌رسد در روزهای پیش رو بیش از ۳میلیون سفر در پایانه‌های چهارگانه تهران انجام شود؛ با وجود اين، با تمهيداتی كه پيش‌بينی شده هيچ گونه نگرانی برای تهيه بليت و مسافرت شهروندان وجود نخواهد داشت و امكانات و تجهيزات، از وسیله نقلیه گرفته تا غرفه‌های خدماتی با تمام ظرفيت در خدمت مسافران خواهند بود.
حسینی‌نژاد گفت: نمايندگان سازمان در اين مدت برای حفظ تندرستی، آسايش و رفاه مسافران، بر عملكرد شركت‌های مسافربری از لحاظ تأمين ناوگان کمکی، اطلاع‌رسانی درخصوص مسافرت با وسيله نقليه عمومی، پيش‌فروش بليت و درصورت لزوم افزايش ساعت كار پايانه‌های مسافری، بليت‌فروشی و خدمت‌رسانی به مسافران نظارت كامل و دقيق‌تری خواهند داشت.
او با تأكيد بر اهميت رعايت مسائل ايمنی و فنی اتوبوس‌ها گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته از جمله معاینه فنی اتوبوس‌ها و تدوین برنامه‌های ویژه آموزشی و سلامت برای رانندگان و هماهنگی با پلیس راهور، مشکلی در زمینه ایمنی نخواهیم داشت.
مديرعامل سازمان پايانه‌ها گفت: برای تأمین ایمنی بیشتر و آرامش خیال مسافران، مركز معاينه فنی اتوبوس‌ها در پايانه مسافری غرب، آماده ارائه خدمت و رفع نواقص فنی خودروهاست؛ علاوه بر اینکه مسائل فنی اتوبوس‌ها پیش از حرکت توسط کارشناسان خبره کنترل و از رفت‌وآمد اتوبوس‌های دارای نقص فنی، جلوگيری می‌شود. حسینی‌نژاد گفت: واحدهای خدماتی سازمان پايانه‌ها از جمله اتاق مادروكودک، سالن انتظار، اتاق مطالعه و كتابخانه ها، ایستگاه‌های مطالعه، همچنين امكانات ورزشی در پايانه‌های چهارگانه تهران در خدمت شهروندان مسافر هستند.
مديرعامل سازمان پايانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات و برنامه‌ریزی مناسب برای سفرها از شهروندانی كه در اين ايام قصد سفر دارند خواست از تهیه بلیت از دلالان مسافر و سوار شدن به اتوبوس‌های متفرقه در خارج از پايانه‌های مسافری خودداری كنند؛ چرا كه در صورت رخداد هر حادثه احتمالی، از خدمات بيمه بهره‌مند نخواهند شد.


105105

کد خبر: 331969

وب گردی

وب گردی