علی‌جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعتی پیش برای حضور در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب مسکو وارد مسکو شد.قرار است وزیر ارشاد در مراسم افتتاحیه سخنرانی داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم ،‌ بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو امروز چهارشنبه دوم سپتامبر در روسیه افتتاح می‌شود،‌ ایران مهمان ویژه این دوره نمایشگاه مسکو است.
علی جنتی وزیر ارشاد که قرار است در مراسم اختتامیه سخنرانی داشته باشد،‌ صبح امروز وارد مسکو شد. سید‌عباس صالحی معاون فرهنگی ارشاد و همایون امیرزاده مشاور علمی‌‌، فرهنگی و مدیریتی معاونت نیز از جمله مسئولان حاضر در نمایشگاه هستند که وزیر را تا محل سفارت ایران برای برکزاری جلساتی با دیپلمات‌های حاضر ایرانی مشایعت کردند.

139402151200232865240043
طبق اعلام شهرام‌نیا مسئول غرفه ایران در نمایشگاه کتاب مسکو قرار است ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب مسکو پس از سخنرانی رئیس دومای روسیه، علی جنتی وزیر ارشاد ایران نیز سخنرانی داشته باشد.
هم‌چنین پس از اتمام مراسم افتتاحییه نمایشگاه کتاب مسکو‌، رئیس دومای روسیه به همراه مسئولان فرهنگی و رؤسای نمایشگاه کتاب روسیه در غرفه ایران حضور خواهند یافت و فعالیت غرفه ایران با موسیقی سنتی آغاز خواهد شد.
مراحل نهایی آماده‌سازی و چیدمان غرفه ایران در ساعات کنونی در دست انجام است. بعد از ظهر روز گذشته نیز گروهی از هنرمندان اصحاب نشر و ... به همراهی جمعی ازمسئولان برای بازدید از مراحل پایانی و آماده سازی غرفه ایران به نمایشگاه رفته بودند.

502
کد خبر: 333374

وب گردی

وب گردی