مسابقه وبلاگ نویسی میهن بلاگ که با استقبال پرشور وبلاگ نویسان و علاقه مندان کار خود را در 3 مردادآغاز کرده بود در 3 شهریور به کار خود پایان داد.
1

به گزارش ایسکانیوز، این مسابقه با هدف ترویج وبلاگ نویسی شروع به کار کرد. مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع «من امروز، 10 سال قبل» با استقبال پرشور علاقه مندان مواجه شد و 5177 مطلب برای شرکت در این مسابقه به میهن بلاگ ارسال شد.
بسیاری از نویسندگان، خبرنگاران و اهالی قلم و رسانه نیز در این مسابقه شرکت کرده و موجب رونق این مسابقات شدند.
داوری این مسابقه را اسدالله امرایی، سروش صحت و لیلی رشیدی به عهده خواهند داشت و در پایان به 3 برگزیده داوری سرفیس پرو 3 هدیه داده خواهد شد و به مناسبت 10 سالگی میهن بلاگ داوران این رویداد هفت برگزیده دیگر را نیز انتخاب می‌کنند که به هرکدام یک آیپد مینی 3 هدیه داده خواهد شد.
در جریان برگزاری مسابقه و به لطف استقبال کاربران و کمپین های مربوط به مسابقه بازخوردهای بسیار مناسبی در شبکه های اجتماعی حاصل شد که نتیجه آن پرشورتر برگزار شدن این مسابقات و همچنین بالا رفتن سطح کیفی و کمی این مسابقه بود.
مراسم اختتامیه و اهدا جوایز این مسابقه 16 شهریور ماه مصادف با روز تولد وبلاگ نویسی فارسی با حضور داوران، برندگان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد که برگزار کنندگان این رویداد از سورپرایزی نیز در جریان این مراسم خبر داده اند.
503
کد خبر: 333536

وب گردی

وب گردی