در حادثه ای دردناک زن فقیری بدلیل نداشتن پول برای بیمارستان جان خود را از دست داد.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت روز نو، در بیمارستانی در شهرستان سلماس از توابع استان آذربایجان غربی،یک زن حامله که به تشخیص پزشک باید با عمل جراحی فرزند خود را به دنیا
می آورد به دلیل نداشتن هزینه های عمل مجبور به زایمان طبیعی شده و جان خود را از دست داد.
" ولی" همسر این زن باردار یک کارگر روزمزد است گفت: بیمارستان برای عمل جراحی همسرم از من هزینه میلیونی می خواست و زمانی که گفتم که از عهده تامین هزینه برنمی آیم،همسرم را مجبور به زایمان طبیعی کردند وتا زمان تولد نوزاد جان خود را از دست داد.
این کارگر ساختمانی که مزد ناچیزی دریافت می کند به بی رحمی مسئولان بیمارستان شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان بیمارستان توجهی به وضعیت بد مالی من نکرده و گفتند فقط در ازای پرداخت هزینه مورد نظر حاضر به عمل همسرم هستند و با شروع درد زایمان وقتی موفق به تامین هزینه فوق نشدم آنها بی رحمانه همسرم را مجبور به زایمان طبیعی کرده و او را کشتند.
او گفت: در بیمارستان شهر سلماس،پول تنها چیزی است که پزشکان و مدیران بخش می شناسند و کسی که پول نداشته باشد بی رحمانه مثل همسرم باید جان بدهد.


بر اساس این گزارش علاوه بر همسر این زن ،خانواده متوفی هم از حادثه پیش آمده به شدت متاثر و شوکه شده و از بیمارستان به دلیل این اتفاق شکایت کرده اند.


خانواده زن متوفی گفتند که اقدام بیمارستان سلماس بی رحمانه ترین کاری بود که در حق یک زن حامله کردند و با اجبار او به زایمان طبیعی به خاطر نداشتن پول جانش را از دست داد.
همسایه ها و اطرافیان هم در مورد زوج فقیر گفتند آنها در یک اتاق کوچک اجاره ای زندگی می کردند و زندگی بسیار فقیرانه داشتند.
105105


کد خبر: 333826

وب گردی

وب گردی