به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمين عرب نژاد معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي كرمان در جمع شركت كنندگان در مراسمي كه بمنظور بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت در مسجد واحد كرمان تشكيل شد، با اشاره به ويژگيهاي شهيدان رجايي و باهنر، آنها را اسوه و الگوي مناسبي براي دولتمردان ناميده و ادامه داد: ايمان به خدا يكي از عوامل مهم در تبديل شدن شخص به اسوه و الگو است.


وي سردار سليماني را نمونه يك انسان با ايمان دانسته و ادامه داد: امروز اگر تمام دنياي اسلام به سردار سليماني مي بالد دليلي ندارد جز ايمان وي و اينكه دلش مملو از ياد خداست.


رياست كميته فرهنگي استان كرمان  ديگر خواهي و مردم دوستي را از ديگر عوامل تبديل شدن انسانها به انسان نمونه دانسته و افزود: پيامبر اكرم(ص) بعنوان نمونه كامل يك انسان همواره شريك مشكلات و ياور مردم بودند و شهيد رجايي نيز با تاسي به ايشان همواره از احوال مردم بيشتر از احوال خودشان آگاه بودند.


عرب نژاد داشتن دل بزرگ و دريايي را از خصوصيات ديگر اسوگان دانسته و توضيح داد: ما مي بينيم كه شهيد مظلوم دكتر بهشتي عليرغم تهمتها و ناجوانمرديهاي بسيار رنجشي به خود راه نمي دهند چرا كه انسانهاي بزرگ انچه دارند در راه خدا مي دانند لذا با حرف مردم نمي رنجند.


وي در پايان در تعريف انسان کامل گفت: در يك كلام انسان کامل انسانی است که معنویت، پارسایی و خودسازی را در کنار جامعه‌شناسی داشته باشد.


شايان ذكر است در پايان اين مراسم بمناسبت روز كارمند، از سوي معاونت فرهنگي دانشگاه به ده نفر از كاركنان دانشگاه به قيد قرعه جوايزي تقديم شد.


20101

کد خبر: 333986

وب گردی

وب گردی