فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو تبعه افغان که احشام یک دامدار دماوندی را به سرقت برده بودند، در عملیات شبانه ماموران در شاهرود خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ روح الامین قاسمی گفت: یک دامدار دماوندی ساعت 22 دهم شهریور با مراجعه به بخش انتظامی بیارجمند در شهرستان شاهرود استان سمنان، از سرقت 400 راس گوسفند خود توسط چوپان تبعه افغان و همدستش خبر داد.

او با اشاره به احتمال حضور سارقان در منطق کویری بیارجمند در شهرستان شاهرود در استان سمنان، از حضور سه اکیپ موتوری و خودرویی با توجه به وسعت کویر و تاریکی شب برای گشت زنی در منطقه خبر داد و افزود: در روستاهای کویری بیارجمند مشخص شد دو فرد ناشناس ساعتی قبل مقداری نان و آب تهیه کرده و از اهالی، مسیر کویر منتهی به مشهد را جویا شده بودند.

قاسمی تاکید کرد: سارقان با استفاده از تاریکی شب متواری شده بودند که در تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی ماموران، یکی از سارقان دستگیر شد و اقدامات برای شناسایی سارق دیگر ادامه دارد.

او با اشاره به ارزش دو میلیارد ریالی احشام سرقت شده توسط دو تبعه افغان، خاطرنشان کرد: چوپان دستگیرشده به همراه همدستش، قصد انتقال گله گوسفندان به مشهد و فروش آن را داشتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان، به شهروندان توصیه کرد: قبل از استخدام هر گونه کارگر، نگهبان، سرایدار و ... از اصالت و هویت کامل آن ها آگاه شوند.

20102
کد خبر: 334798

وب گردی

وب گردی