فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به دستگیری یک مجرم خطرناک در بومهن پس از چندین ساعت درگیری مسلحانه با پلیس، جزئیات دستگیری وی را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، سرهنگ مهیار رستگاری با اشاره به جزئیات دستگیری یک متهم فراری که به تیراندازی متقابل متهم فراری و ماموران پلیس انجامید، تاکید کرد: ماموران پلیس شهرستان پردیس در پی حکم صادره از سوی مراجع قضایی مبنی بر جلب یکی از متهمان فراری، اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در حوالی بومهن کرده و صبح امروز برای اجرای حکم و دستگیری وی، به محل اختفای وی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از حضور ماموران در محل اخفتای این متهم فراری، وی با یک قبضه سلاح «وینچستر» اقدام به تیراندازی و شلیک به ماموران کرد که بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده، چند تیم زبده آموزش دیده به محل اعزام شدند و نقشه عملیاتی هماهنگ را طرح ریزی کردند.

او با اشاره به حضور خود در محل، برای فرماندهی این عملیات افزود: در عملیات طراحی شده برای دستگیری این متهم خطرناک، پلیس به منظور صیانت از شهروندان حاضر در این محله، اقدام به انجام طرح تخلیه و قطع گاز و برق این منطقه کرد که با هماهنگی‌های انجام شده، تیم‌های آتش‌نشانی و اورژانس نیز در صحنه حاضر شدند.

رستگاری ادامه داد: متاسفانه این مجرم خطرناک که اقدام به استعمال ماده «شیشه» نیز کرده بود، در برابر ماموران مقاومت کرد و دست به شلیک گلوله به سمت ماموران پلیس زد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به بی‌نتیجه بودن توصیه‌های پلیس به متهم به منظور تسلیم کردن خود، گفت: ماموران پلیس مجبور به استفاده از سلاح برای دستگیری وی شدند و پس از شلیک به پای این فرد، موفق به دستگیری وی شدند.

او با اشاره به کشفیات به دست آمده از این مجرم خطرناک، خاطرنشان کرد: از این فرد، دو قبضه سلاح «وینچستر» و یک قبضه «کلت کمری» کشف و ضبط شد و در حال حاضر نیز این جوان 30 ساله، به منظور مداوا به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.

20102
کد خبر: 337459

وب گردی

وب گردی