آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر در حکمی وزیر کشور را به عنوان رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در وزارت کشور منصوب کرد.


به گزارش ایسکانیوز، متن این حکم که صبح روز پنج شنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلیمن صدیقی امام جمعه موقت تهران به قائم مقام وزیر کشور تحویل داده شد، به این شرح است:‌


جناب آقای عبدالرضا رحمانی فضلی( دام عزه)


با اهداء تحیت،


اکنون که بنیاد بین‌المللی غدیر با مدد ملکوتی مولی الموالی امیرالمومنین حضرت علی علیه الصلاه و السلام می‌رود تا تجلیات غدیر را در مراکز تشیع و جهان اسلام متبلور سازد، ضرورت دارد فعالیت‌های بنیاد بر اساس رهنمودهای امام راحل (ره)‌و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیگیری شود.


لذا جنابعالی را که از یاوران مخلص غدیر و دارای سوابق درخشان در گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی صل الله علیه و آله می‌باشید به سمت ریاست بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور منصوب می‌نمایم.


امید است در نشر و گسترش فرهنگ غنی غدیر و زدودن حجاب غفلت از چهره پرفروغ ولایت موفق باشید. از خداوند منان تائیدات جنابعالی را با عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم روحی لتراب مقدمه الفداء مسئلت می‌نمایم .


ابوالقاسم خزعلی


دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر


گفتنی است اجلاس سالانه مسئولین و دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر ،‌ در آستانه دهه امامت و ولایت در سالن پیامبر اعظم (ص) در وزارت کشور برگزار شد.


202/201
کد خبر: 340474

وب گردی

وب گردی