معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی خبر داد.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ مجتبی علوی فاضل با اشاره به اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی از طریق سایت معاونت سنجش به نشانی www.azmoon.com گفت: اسامی پذیرفته شدگان بر اساس نتایج آزمون کتبی و مصاحبه با نسبت ٧٥درصد آزمون کتبی و ٢٥درصد مصاحبه و سوابق پژوهشی و آموزشی اعلام شده است.

وی با اشاره به زمان ثبت نام پذیرفته شدگان،گفت:پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی باید در محدوده زمانی ٢١و٢٢ شهریور ماه روزهای شنبه و یکشنبه با در دست داشتن مدارک لازم به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.

علوی فاضل افزود: مدارک ثبت نام شامل مدرک و ریز نمرات دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، اصل شناسنامه و کارت ملی با دو سری کپی و ٦قطعه عکس است.

وی به پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی پژوهش محور نیز اشاره کرد و افزود: پذیرفته شدگان این دوره هم باید در روزهای شنبه و یکشنبه ٢١ و ٢٢ شهریور ماه برای ثبت نام به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند، همچنین داوطلبانی که أسامی آنها به عنوان ذخیره اعلام شده است باید به واحد محل انتخابی مراجعه و آمادگی خود را برای ثبت نام قطعی اعلام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چنانچه در دوره دکتری پژوهش محور پذیرفته شده اصلی بنا به هر دلیلی نسبت به ثبت نام اقدام نکرد، واحد دانشگاهی به ترتیب اولویت ثبت نام از ذخیره شدگان انجام می دهد.
کد خبر: 340739

وب گردی

وب گردی