ناهید حیدری با حکم دکترسید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به سمت مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب شد.
به گزارش ایسکانیوز، بدین ترتیب یکی از وعده های دکتر حسن روحانی مبنی بر استفاده از پتانسیل‌های مدیریتی زنان، در سازمان تامین اجتماعی نیز محقق شد.
اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ مهمترین اداره کل این سازمان است که نزدیک به 3 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت این بخش از استان را تحت پوشش دارد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حکم ناهید حیدری آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکارعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ منصوب می‌شوید.
دکتر نوربخش تاکید کرده است: امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایت ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه وصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین‌اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان، اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این حکم گفته است: از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون سرکارعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.
گفتنی است ناهید حیدری دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی بوده و در حال حاضر دانشجوی مقطع دکترا در رشته مدیریت اجرایی است.
او پیش از این در سمت‌های مختلف واحدهای شعب تهران، کارشناس متخصص اداره کل تهران بزرگ، رئیس و کارشناس ارشد اداره امور بیمه شدگان تهران بزرگ، ریاست شعب 9، 4، 29، 21، 8، 19 تهران، عضو کمیته بررسی چالش های استانی، عضو کمیته استانی بررسی بخشنامه و دستورالعمل‌ها و عضو کمیته انتصاب استانی مشغول به فعالیت بوده است.


همچنین دارای سوابق علمی و فعالیت‌های اجتماعی در زمینه تدوین رساله فوق لیسانس با موضوعات سازمان تامین اجتماعی در سال 74، تدریس قانون سازمان و تکریم ارباب رجوع و مدیریت تحول، تهیه چندین مقاله در خصوص سازمان و درج در بولتن های داخلی، ایراد چندین سخنرانی در خصوص سازمان تامین اجتماعی و ... بوده است.
105105

کد خبر: 342457

وب گردی

وب گردی