فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقان مسلح طلا در ارومیه توسط ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سردار ناصر اصلانی افزود: با توجه به وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلا به ارزش 800 میلیون ریال در شهرستان ارومیه ماموران بلافاصله وارد عمل شدند.

او اضافه کرد: ماموران انتظامی بلافاصله محل وقوع و جغرافیای جرم را به صورت محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری سارقان تحت کنترل گرفتند.

او تاکید کرد: ماموران تخصصی و کارشناسان تشخیص هویت تصویر زنی که سوار خودرو شاکی شده بود را چهره نگاری کرده و با استفاده از سامانه های در اختیار، سارق مسلح شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مخفیگاه سارقان شناسایی و در یک عملیات دیگر دو عضو اصلی این باند نیز دستگیر شدند.

او اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیم کیلو طلا، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه اسلحه شکاری و 170 میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

او تاکید کرد: اعضای این باند در تحقیقات اولیه منکر هر گونه سرقت و بزه ارتکابی شدند اما پس از انجام تحقیقات عملی و فنی با رعایت کامل حقوق شهروندی به سرقت خود اعتراف کردند.

سردار اصلانی گفت: متهمان به همراه اموال کشف شده پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند.

آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که کمترین میزان سرقت های مسلحانه را در طول سال های گذشته داشته که این امر نشان از امنیت بالای این استان دارد.

20102
کد خبر: 345433

وب گردی

وب گردی