شکایت شهردار تهران در خصوص مطلبی که اردیبهشت ماه سال ۹۳ انتشار یافته بود، باعث احضار رضا رئیسی،روزنامه نگار به دادسرای رسانه شد.




به گزارش ایسکانیوز، در پی شکایت شهردار تهران در خصوص مطلبی که اردیبهشت ماه سال ۹۳ انتشار یافته بود، رضا رئیسی روزنامه نگار به دادسرای رسانه احضار شد.


نیمه اردیبهشت ماه سال ۹۳ پس از شایعه بازداشت الیاس قالیباف در چند سایت خبری و تکذیب آن از سوی مراجع رسمی، شهردار تهران در رد این ادعاها عنوان کرد که فرزندش یک معلم ساده است. در همان زمان سایت خرداد با اشاره به مسئولیت الیاس قالیباف در موسسه آموزشی « شمس الشموس» که مجموعه آموزشی « مهر هشتم» اداره می کند، پرسیده شده بود که چگونه مدیر عاملی و عضویت در هیات مدیره این موسسه می تواند با آنچه که آقای قالیباف یک معلم ساده خوانده همخوان باشد.



یک سال و نیم بعد و با درج شایعه مجدد پیرامون بازداشت الیاس قالیباف در شبکه های مجازی و اجتماعی لینک مطلب خرداد بدون هیچ ارتباط و قرینه ای با این شایعات همراه با ادعاهای مطروحه علیه فرزند شهردار انعکاس می یابد و از آنجا که امکان تعقیب کاربران گمنام رواج دهنده این شایعه نبوده از دست اندرکاران آن مطلب قدیمی شکایت شد.


رضا رئیسی روزنامه نگار که در تدوین و نگارش این مطلب نقش داشته است، اکنون با شکایت محمد باقر قالیباف به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است. این در حالیست که به طور معمول نویسنده مطلب مگر در موارد خاص احضار نمی شود و مشخص نیست چرا چند سئوال ساده پیرامون مسئولیت فرزند اقای قالیباف در یک موسسه آموزشی به جای ارسال پاسخ و جوابیه دستمایه شکایت و مواخذه اهالی رسانه آنهم مدت ها بعد و بواسطه شایعه پراکنی عده ای دیگر می شود.



کد خبر: 349936

وب گردی

وب گردی