مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی در مدرسه استثنایی پیدایش برگزار شد.
زهره حاجیان- ایسکانیوز: مراسم نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 95-94 دانش آموزان استثنایی امروز با حضور زهرا فانی خواهر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پروش ، محسن غفوریان ،معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش وجیه الله پرویزی مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران،‌ سعید زارع مدیر سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان شهرداری تهران،‌ مهندس خلیلی شهردار ناحیه 3 منظقه 7 ، مهندس آبداری معاون پشتیبانی بانک سپه و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و دانش‌آموزان ،معلمان و اولیای دانش آموزان در مدرسه استثنایی پیدایش منطقه 7 تهران برگزار شد.
زنگ مهر در این مدرسه توسط مریم مختاری همسر شهید سید احمد عالی و مادر شهید ساناز عالی نواخته شد.
در این مراسم مدیر آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از تحت پوشش قرار گرفتن سرویس مدارس دانش‌آموزان استثنایی در سازمان تاکسیرانی خبر داد.
وجیه الله پرویزی گفت: امسال علاوه بر اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی نیز سرویس تمام مدارس استثنایی شهر تهران را تحت پوشش قرار می دهد.

او گفت: در آینده نه چندان دور دانش‌آموزان استثنایی دیپلم می گیرند و کارگاه می زنند و از .ام خود اشتغالی استفاده می کنند و تشکیل زندگی می‌دهند و امسال نیز در راستای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استثنایی علاوه بر اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی نیز متعهد شده است که تمام سرویس مدارس استثنایی تحت پوشش این سازمان را پوشش دهد.
پرویزی افزود: امسال بحث کیفیت‌بخشی آموزشی و توانبخشی دانش‌آموزان استثنایی جزو اولویت‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی قرار دارد.
به شور و شوق بچه ها در مدارس حسرت می خورم
بر اساس این گزارش در این مراسم زهرا فانی خواهر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: سازمان استثنایی کارهای زیادی انجام داده است و وقتی شور و شوق این دانش‌آموزان را می‌بینم، حسرت می‌خورم؛ چراکه دانش‌آموزان عادی به اندازه این دانش‌آموزان این همه شور و شوق ندارند.
فانی تاکید کرد: به جرات می توانم بگویم که کار کردن با دانش‌آموزان استثنایی ثواب دنیا و آخرت و اجر اخروی دارد.
105105

کد خبر: 352230

وب گردی

وب گردی