عضو شورای اسلامی شهر تهران برپایی نمایشگاه عطر سیب را اقدامی مهم در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی وترویج فرهنگ مذهبی و اصیل ایرانی دانست.
به گزارش ایسکانیوز محسن سرخو، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با ستاد خبری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب» گفت: نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با جمع آوردی ابزار و امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم سیدالشهدا، گام مهم و مثبتی را در تثبیت هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی و آیینی جامعه ایران برمی دارد و به همین دلیل اقدامی ستودنی و موثر است.
او ادامه داد: جنبه مثبت برپایی این نمایشگاه، عرضه تولیدات داخلی است که علاوه بر حمایت از تولید کننده داخلی، تاثیرات شگرفی در حفظ، تبلیغ و رواج فرهنگ مذهبی و اصیل ایرانی بر اذهان مردم می گذارد.
سرخو افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که هر کالایی که مشابه داخلی آن وجود دارد و تولید داخلی متوجه به آن است را از تولید داخلی مصرف کنیم و از مصرف تولیدات خارجی پرهیز کنیم. پس چه بهتر که در تمام زوایای مصرفی زندگی در همین جهت گام برداریم و به این شعار مهم و بنیادی جامه عمل بپوشیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که تولیدکنندگان داخلی باید اجناس را با کیفیت بهتر و قیمت ارزان‌تر در نمایشگاه عطر سیب عرضه کنند، گفت: در صورت فراهم بودن شرایط مناسب برای بازدیدکنندگان نمایشگاه، میل به مصرف کالای داخلی را افزایش می دهد و کم کم ذائقه ی مصرف کنندگان نیز تغییر می کند.

سرخو گفت: اگر چه استقبال مخاطبین از این نمایشگاه بزرگ فرهنگی تا کنون بسیار قابل توجه بوده است، اما پیشنهاد می کنم مدت زمان برگزاری نمایشگاه افزایش یابد تا افراد بیشتری فرصت بهرمندی از این امکانات را بیابند.
سیزدهمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی عطر سیب از ١٢ تا ٢٢ مهر ماه ١٣٩۴ از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل بوستان بزرگ ولایت با حضور طیف گسترده ای از تولید کنندگان و توزیع کنندگان اصلی در زیر گروه‌های اقلام فرهنگی و تبلیغی، مواد غذایی، محصولات برقی و الکترونیکی، تجهیزات صوتی و تجهیزات آشپزخانه‌ای مورد نیاز هیأت‌ها، حسینیه‌ها، مساجد و کانون‌های مذهبی برپا می‌شود و حضور عموم مردم در این نمایشگاه، آزاد است.

105105
کد خبر: 352770

وب گردی

وب گردی