رکورد شکنان نوزدهمین دوره لیگ دوومیدانی بانوان باشگاه های کشور صبح امروز برای تست دوپینگ به فدراسیون پزشکی مراجعه کردند.

به گزارش ایسکانیوز، نوزدهمین دوره لیگ دوومیدانی بانوان باشگاه های کشور هفته گذشته در شهر شیراز به پایان رسید و امروز ورزشکارانی که موفق به شکستن رکورد ملی شده بودند، برای تست دوپینگ به فدراسیون دوومیدانی مراجعه کردند.

بر این اساس، فاطمه خیاطی در پرتاب دیسک، زهرا جعفرآبادی در 10 کیلومتر پیاده روی و پریسا عرب در دوی 10 هزار متر از ورزشکارانی هستند که امروز تست دوپینگ خواهند داد.

 اعزام ملی پوشان دوومیدانی به مسابقات ارتش های جهان

یازده ملی پوش به ششمین دوره مسابقات ارتش های جهان اعزام خواهند شد.

طبق هماهنگی های صورت گرفته میان فدراسیون دوومیدانی و تربیت بدنی نیروهای مسلح، 11 ورزشکار دوومیدانی به عنوان نمایندگان ایران در رقابت های ارتش های جهان شرکت می کنند.

رضا قاسمی، حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده، سجاد هاشمی آهنگری، مهدی زمانی،محمد حسین وظیفه دوست، محمود صمیمی، محمد ارزنده، محمد جواد صیادی، حسن شیرقوی و داوود سعیدی نمایندگان دوومیدانی کشورمان در این دوره از مسابقات می‌باشند.

شایان ذکر است، که مسابقات ارتش های جهان هر چهار سال یکبار برگزار می شود و اولین دوره این رقابت ها در سال 1995 برگزار شده است.

606/602
کد خبر: 353615

وب گردی

وب گردی