معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ساخت 1000 مدرسه در دستورکار بنیاد برکت قرار دارد گفت: بیشترین پروژه‌های آموزشی بنیاد برکت به ترتیب مربوط به استان‌های خوزستان با 28 مدرسه، سیستان و بلوچستان با 10 مدرسه و هرمزگان با 8 مدرسه است.


به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، مرتضی رئیسی، بر ضرورت تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: امسال حداقل 1300 پروژه جدید و استاندارد در سراسر کشور تحویل شده و بیش از 200 هزار دانش‌آموز از فضای ایمن و استاندارد مدارس برخوردار خواهند شد.


او با بیان اینکه در ساخت پروژه‌های آموزشی نیمه تمام نیازمند کمک خیران هستیم عنوان کرد: از جمله نهادهایی که با ما در امر مدرسه‌سازی مشارکت می‌کنند بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است.


رئیسی گفت: بنیاد برکت عملیات ساخت و تکمیل 730 مدرسه را از هفت سال پیش در دستور کار دارد که موفق شده است از این تعداد 420 مدرسه را آماده کند و به ما تحویل دهد. در شهریور امسال نیز این بنیاد 140 مدرسه با 844 کلاس را بهره‌برداری کرد. این مدارس عمدتا در مناطق محروم واقع شده‌اند و استانداردهای فیزیکی و آموزشی در آنها لحاظ شده است.


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه ساخت 1000 مدرسه در دستورکار بنیاد برکت قرار دارد گفت: بیشترین پروژه‌های آموزشی بنیاد برکت به ترتیب مربوط به استان‌های خوزستان با 28 مدرسه، سیستان و بلوچستان با 10 مدرسه و هرمزگان با 8 مدرسه است.


20104

کد خبر: 354534

وب گردی

وب گردی