گیتی خامنه مجری سالیان گذشته برنامه کودک در تلویزیون ، در دیدار از آسایشگاه کهریزک گفت : نیکوکاران هرگز سهم این مجموعه بزرگ را از محل درآمدها یشان فراموش نخواهند کرد .
به گزارش ایسکانیوز ؛ کودکان دیروز به خوبی برنامه های کودک با اجرای گیتی خامنه را به یاد دارند که برنامه ها و کارتون‌های ویژه کودکان را معرفی و پخش می کرد.
خامنه در دیدار از آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: خدای من گواه است که یک نمای کلی از این مرکز را در رویاهایم دیده بودم و امروز که مشتاقانه به اینجا آمده ام ، رویاهایم به واقعیت تبدیل شد.
او افزود :سالیان طولانی مادرم به عنوان نیکوکار در این سرای سالمندان خدمت می کرد که متاسفانه به دلیل ضعف جسمانی دیگر قادر به همکاری نیست اما همیشه دلش با اینجا بوده و خواهد بود .
خامنه تاکید کرد: صبح امروز مادر پیغامی داد که حتماً به گوش مسئولان این مرکز برسانم ، او گفت مطمئن باشید نیکوکاران هیچ گاه سهم سالمندان و معلولان را از حساب های درآمدی خود حذف نخواهند کرد و هرچقدر خداوند بیشتر به آنان عطا کند ، آنان نیز بیشتر یاری رسان این مجموعه خواهند بود .
گفتنی است همایش بزرگ نیکوکاران آسایشگاه کهریزک قرار است در اواسط مهرسال جاری با حضور نیکوکاران برگزار شود و قرار شد خامنه مجری توانمند صدا و سیما داوطلبانه اجرای این ویژه برنامه را بر عهده داشته باشد.
105105

کد خبر: 354816

وب گردی

وب گردی