دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و هنرمندان حاضر در این جشنواره ضمن همدردی با بازماندگان فاجعه‌ منا، آمادگی خود را برای تبیین واژه مقاومت در آشکارسازی چهره ابلیس آل‌سعود در سرزمین حجاز و دیگر سرزمین‌های اسلامی در خلق آثار ماندگار اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در متن یادداشت ابراز همدردی دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت آمده است: « چند روزی است در وطن اسلامی‌مان بر چشمان کودکان، زنان و منتظران مسافران حج ابراهیمی به جای شادی و شوق دیدار عزیزان اشک و اندوه و حیرت نقش بسته و شیون و غم‌گساری پیشه‌ی آحاد مردم مسلمان ما گشته است. امروز آل سعود متولیان خاطی حرم امن الهی چهره از نقاب برگرفته و خوی ظالمانه خود را آشکار ساخته‌اند. تکرار اخبار فاجعه حجاز و منا جان‌ها را می‌آزارد و مصائب خاندان بیت علیهم السلام را تداعی می‌سازد تا آن جا که خولیان دو صفت و ذو الجوشن‌ها هروله‌خوان به اذن ابن زیادها و ابوسفیان‌ها راه را بر عاشقان بسته، آب را دریغ داشتند و نفس زائران را بریدند و صد البته کربلای دیگر را سبب‌ساز شدند.

دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و هنرمندان حاضر در این جشنواره ضمن همدردی با بازماندگان آن حادثه تسلیت خود را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام رهبری تقدیم داشته و آمادگی خود را (با واکاوی آن حادثه تلخ و ناجوانمردانه در قالب هنر نمایش با رویکرد به تبیین واژه مقاومت در آشکار سازی چهره ابلیس آل سعود در سرزمین حجاز و دیگر سرزمین‌های اسلامی) در خلق آثار ماندگار اعلام می‌دارد.

از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه دلخراش آرزوی صبر داریم.»

501
کد خبر: 359301

وب گردی

وب گردی