تهران- ایسکانیوز: رسول منتجب نیا قائم مقام و عضو موسس حزب اعتماد ملی درباره فعالیت دوباره این حزب گفت: تاکنون مشکلی برای فعالیت نداشتیم. دبیرکل حزب نیز مشکلی با فعالیت مجدد حزب ندارد .از این رو آرام آرام در تلاش هستیم فعالیت حزب را آغاز کنیم.

قائم مقام حزب اعتماد ملی درباره آغاز به فعالیت این حزب گفت: اعتماد ملی مشکلی برای فعالیت نداشت.در حقیقت در دولت فعلی مانعی برای فعالیت احزاب وجود ندارد.

وی افزود: وزارت کشور نیز در دعوت از احزاب، نماینده حزب اعتماد ملی را نیز دعوت کرده است و این مساله نشان از آن دارد که ما مشکلی برای فعالیت حزبی نداریم.

منتجب نیا با اشاره به اینکه بعد از حوادثی که در انتخابات پیش آمد  خود حزب اعتماد ملی فعالیتش را متوقف کرد در تشریح علل این توقف گفت: از سال 88دفتر حزب را پلمپ کردند و جلوی فعالیت حزب را گرفتند.

وی افزود: در ادامه مدارک و اسناد ضروری حزب را نیز به سرقت بردند و هنوز تکلیف مدارک به سرقت برده شده مشخص نیست.حتی معلوم نبود دفتر حزب از سوی چه نهادی پلمپ شده است.هیچ نهاد و گروهی نیز پاسخ گوی ما نبود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بعد از پیگیری صاحب دفتر توانست ملک را فک پلمپ کند و ساختمان را تحویل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم تا آرام آرام فعالیت حزب را گسترش دهیم گفت:دبیر کل حزب نیز در حصر خانگی است اما وی مشکلی با فعال کردن حزب ندارداز این رو قرار است فعالیت حزب بازسازی شود و نیرو‌ها فعال شوند.

منتجب نیا گفت: تاکنون نیز شورای مرکزی فعالیت خود را حفظ کرده است و طبق قانون در غیاب دبیر کل قائم مقام دبیرکل اختیار انجام امور را دارد به همین دلیل برای فعالیت نیز مشکل قانونی نداریم.
کد خبر: 36599

وب گردی

وب گردی