البزرز-ایسکانیوز: فردی که با ریختن طرح دوستی با دختران جوان و جلب اعتماد آنها اقدام به سرقت کارت عابر بانک آنها کرده بود و از این طریق به برداشت‌های میلیونی اقدام می‌کرد، با تلاش ماموران پلیس فتا استان البرز شناسایی و دستگیر شد.


در پی مراجعه دختر جوانی به پلیس فتا استان البرز و اظهار شکایت مبنی بر اینکه مبلغ 30 میلیون ریال از حساب بانکی‌اش برداشت شده است رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


ماموران پس از بررسی پرینت حساب‌های شاکی متوجه شدند مبلغ برداشت شده به صورت اینترنتی و انتقال وجه از حساب شاکی کسر شده است.


شاکی پرونده در توضیح بیشتر ماجرا به پلیس گفت: «چندی پیش با پسر جوانی آشنا شدم و با توجه به اعتمادی که نسبت به او داشتم گاهی اوقات کارت عابربانک خود را دراختیار او قرار می دادم تا کارهای بانکی را برایم انجام دهد، غافل از اینکه او از این کار من سوءاستفاده کرده و با سرقت کارت و رمز عبورم تمامی موجودی حسابم را که 30 میلیون ریال بود را برداشت کرد و چند روزی است که از او اطلاعی ندارم.»


با توجه به اظهارات شاکی ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و با انجام تحقیات نامحسوس متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.


متهم پس از انتقال به این پلیس و رویارویی با شاکی لب به اعتراف و گفت: «با ریختن طرح دوستی با دختران جوان و یا دادن پیشنهاد ازدواج، اعتماد آنها را به خود جلب می‌کردم و پس از مدتی که حسن نیت خود را ثابت می‌کردم رمز کارت عابر بانک و محتویات موجودی حساب طعمه‌های خود را به دست می‌آوردم و با سرقت کارت عابربانک آنها یا از طریق انتقال وجه و یا به صورت اینترنتی تمامی موجودی حساب را خالی میکردم و متواری می شدم.»

کد خبر: 42864

وب گردی

وب گردی