تهران- ایسکانیوز: با صدور حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر ˈمنوچهر مهرامˈ روز دوشنبه به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی قزوین منصوب شد.


به گزارش ایسکانیوز، به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مهرام آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین منصوب می شوید.

در بخش بعدی این حکم آمده است: از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی اعضای هیات علمی و کارکنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه ماموریت خود این اقدامات را انجام دهید: 1- تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان 2- ارتقای برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی. 3- صیانت از منابع انسانی، فیزیکی و مالی. 4- عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم. 5- توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود. 6- توجه به اعتدال، توانمندی و شایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه سلامت.

در بخش پایانی حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

پیش از این ˈعلی اکبر زینالوˈ از سال 85 ریاست دانشگاه علوم پزشکی قزوین را برعهده داشت.

کد خبر: 46160

وب گردی

وب گردی